Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Smr attackerar en fredlig demonstration. Du får snacka hur mycket du vill om den här djungel grabben, men demonstrationens syfte var inte att skapa bråk.
Demonstrationen var antinazistisk, då är det väl inte så konstigt att "nazister" vill motdemonstrera?
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Självklart fanns det organiserade vänstersktivister med, annars hade ni väll misshandlat alla barn och pensionärer som deltog.
Hade inte våldsvänstern varit på plats så hade det inte uppstått några våldsamheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
JA saxlind det deltog faktisk äldre människor samt BARN.
Och exakt noll och inga av dem skadades.
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Ni fick stryk. Att bli slagna så att man tvingas backa enda in i skogen är att förlora fighten.
Vissa av oss blev lite tilltufsade (två(?) blev lite värre skadade), vänstern fick smaka sin egen medicin - det var värt det. De två gånger då polisen inte var i vägen drevs rödingarna bakåt, men det är klart att efter ett tag förlorar så klart en mindre grupp sin slagkraft och blir uppäten av en tio gånger större pöbel. Vi är alla människor av kött och blod.
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Det finns video på detta där man ser hur ni blir trycka iväg från torget. Men det kanske är SÄPO som fifflat med videon?
Vad jag förstått har polisen bara kommit över filmmaterial från en av de nationellas kameror som befann sig mitt i den nationella gruppen och därför inte visar så mycket. Därutöver har man väl halvdant material som folk från allmänheten lämnat in. Förhoppningsvis finns det bättre material någonstans som kan släppas i framtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Ni drar med pojkar på era slagsmål.
Jag har redan sagt att vissa som var på plats tydligen inte borde ha varit det även om de skötte sig bättre i rätten än i polisförhör.
---
Jag säger inte att Kärrtorp var någon dundersuccé och mycket hade kunnat gjorts bättre och borde ha gjorts annorlunda. Kärrtorp resulterar förmodligen i vissa negativa saker som onödiga fängelsestraff, men hade samtidigt vissa positiva effekter och de negativa sakerna ska inte överdrivas även om vänsterextremister gärna gör det. Svårare än så är det inte.