2014-02-24, 11:09
Medlem
atskitvlasovits avatar
Det händer i alla fall att lokalavdelningarna fikar med Klas och det anses som så pass viktigt att det förs upp på protokollet.

http://minfil.org/s9L3e1b7bf/fika_med_klas.pdf

Utskrift från FUP huvuddokument, s. 412 i den spridda pdf:en.

Om detta beror på att de utmärkt sig genom AMA-poäng eller annat får står för SMR.
Citera
2014-02-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Vilka andra politiska grupper förföljer SÄPO och ringer till arbetsgivare med syftet att förstöra för hederliga personer?
Med tanke på händelserna i Kärrtorp får man väl knappast kalla medlemmar i SMR som hederliga?
Citera
2014-02-25, 21:59
Moderator
MrFishboys avatar
Tråden handlar om händelsen i Kärrtorp, OT raderat...

/Mod
Citera
2014-02-26, 21:44
Medlem
humor

Noterade att en av pojkarna - Jarvis, har en judisk advokat.
Citera
2014-02-26, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
humor

Noterade att en av pojkarna - Jarvis, har en judisk advokat.
Så han som pratade för mycket hade en jude som advokat? Vilket antisemitiskt sammanträffande...
Citera
2014-02-26, 23:35
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Så han som pratade för mycket hade en jude som advokat? Vilket antisemitiskt sammanträffande...

Palmgren och Christensson pratade lagom tycker du?
Citera
2014-02-26, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind

Nu har någon torgfört idén att golaren var polisinfiltratör. Men du påstår, om jag förstår det rätt, att han tvärtom var nazze men att den judiske advokaten har lurat honom? Spännande.
Citera
2014-02-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Palmgren och Christensson pratade lagom tycker du?
Jag har inte läst alla förhör, men det sägs ju att några var onödigt pratglada och jag antar att det inkluderar personerna du nämnde då?
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Nu har någon torgfört idén att golaren var polisinfiltratör. Men du påstår, om jag förstår det rätt, att han tvärtom var nazze men att den judiske advokaten har lurat honom? Spännande.
Vad jag läst i förhören verkar han lite förvirrad och eventuellt kan ju en judisk advokat ha varit en negativ influens som fick honom att göra bort sig i förhören. Men jag är inte överdrivet insatt och kan såklart bara spekulera. Polisinfiltratör känns dock som en rätt så absurd teori.
Citera
2014-02-27, 19:23
Medlem
Det blir så sorgligt när man läser exempelvis protokoll Jusztin har skrivit och man ser att han stavar lika bra som en 7-åring.
Vilka övermänniskor alltså....
Citera
2014-02-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Det blir så sorgligt när man läser exempelvis protokoll Jusztin har skrivit och man ser att han stavar lika bra som en 7-åring.
Vilka övermänniskor alltså....

Vi får hoppas på riktigt långa fängelsestraff för de inblandade så kanske de kan ägna sig åt studier, typ svenska och en del annat elementärt
Citera
2014-02-27, 22:45
Medlem
Imorgon börjar kalaset i södertörns säkerhetssal
Citera
2014-02-28, 09:52
Medlem
Jahapp. Då var det igång. Tror ni fittan Hagberg kommer fortsätta tiga eller kommer han snacka nu när golaren hängt ut honom som ledaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in