Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-06, 16:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppeharald
Fråga till SvP: finns det en person i ert parti som har skrutit om att ha klippt av fingrar på folk? Om det finns det - är det i så fall lämpligt att ha sådana personer i partiet? Tacksam för svar.

Du ska alltså dra igång en uttjatad diskussion som redan förekommit i tråden och som enbart ledde till tjafs? För min del finns inget mer att säga om det där.
Citera
2014-03-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Du ska alltså dra igång en uttjatad diskussion som redan förekommit i tråden och som enbart ledde till tjafs? För min del finns inget mer att säga om det där.

Du företräder SvP har jag förstått? Om du gör det kan du i så fall sammanfatta den tidigare diskussionen (som jag helt har missat) och besvara följande frågor: har SvP en fingerklippare i partiet? Om ni har det, hur tänkte ni då? Tänker ni i så fall göra något åt det?
Citera
2014-03-06, 16:59
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Du företräder SvP har jag förstått?

Nej, jag är ingen officiell företrädare utan bara en vanlig medlem. Fast i och för sig är jag inte ens det sistnämnda längre då mitt medlemskap inte förnyats ännu.

Citat:
Om du gör det kan du i så fall sammanfatta den tidigare diskussionen (som jag helt har missat) och besvara följande frågor: har SvP en fingerklippare i partiet? Om ni har det, hur tänkte ni då? Tänker ni i så fall göra något åt det?

Nej, jag tänker inte sammanfatta den diskussionen, den finns kvar i tråden och om du vill läsa den så är det ganska enkelt för dig att så göra.
Citera
2014-03-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Nu känner inte jag heller herr Skillt särskilt väl, men: jag tror att det som "krävs rent konkret för att SvP ska göra sig av med honom" är att han ska bli mer av en börda än en tillgång, och vägen dit anser jag vara väldigt lång. Jag har inte kartlagt alla hans aktiviteter men det verkar som att han gör ett väldigt bra arbete inom partiet, och att de små snedsteg han gjort (klippt fingrar av folk, mordhotat poliser o s v) är små petitesser i sammanhanget.

Hej på dej du Mannus! Är du någon som företräder SvP? Är det partiets officiella linje att det är små snedsteg att klippa fingrarna av folk och mordhota poliser? Är ert parti ett parti eller någon slags grovt kriminell gangstermaffiaorganisation?
Citera
2014-03-06, 17:03
Medlem
Citat:
Nej, jag tänker inte sammanfatta den diskussionen, den finns kvar i tråden och om du vill läsa den så är det ganska enkelt för dig att så göra.

Jotack du jag har börjat leta i tråden och redan hittat en del uppseendeväckande. Tacksam för svar på mina frågor av någon från partiet.
Citera
2014-03-06, 17:05
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Hej på dej du Mannus! Är du någon som företräder SvP? Är det partiets officiella linje att det är små snedsteg att klippa fingrarna av folk och mordhota poliser? Är ert parti ett parti eller någon slags grovt kriminell gangstermaffiaorganisation?

Nej, inte heller Mannus är en officiell företrädare, jag vet inte ens om han är medlem i partiet. Det finns två officiella SvP-företrädare på Flashback och det är Dan Eriksson och Rickard Pekkarinen.
Citera
2014-03-06, 17:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jotack du jag har börjat leta i tråden och redan hittat en del uppseendeväckande. Tacksam för svar på mina frågor av någon från partiet.

Ja, jag har förstått att du ska dra igång en hetsig diskussion om Mikael Skillt igen men förvänta dig inte särskilt mycket understöd, jag tror att dem flesta som deltog i den förra diskussionen tappat intresset för det hela.
Citera
2014-03-06, 17:12
Medlem
Citat:
Nej, inte heller Mannus är en officiell företrädare, jag vet inte ens om han är medlem i partiet. Det finns två officiella SvP-företrädare på Flashback och det är Dan Eriksson och Rickard Pekkarinen.

Jaha men i så fall vore det ju verkligen tacknämlig om någon av de ville ge sin syn på detta med fingerklippandet.

Rösta på oss - annars klipper vi av dina fingrar! Kanske kan det vara en slogan som gör succe i valet?
Citera
2014-03-06, 17:19
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jaha men i så fall vore det ju verkligen tacknämlig om någon av de ville ge sin syn på detta med fingerklippandet.

Rösta på oss - annars klipper vi av dina fingrar! Kanske kan det vara en slogan som gör succe i valet?

Du är en liten råtta som anonymt hetsar mot offentliga nationalister. Gör det på sidor där sådant uppmuntras istället för här.
Citera
2014-03-06, 17:37
Medlem
Citat:
Du är en liten råtta som anonymt hetsar mot offentliga nationalister. Gör det på sidor där sådant uppmuntras istället för här.

Om du tror fingerklippare i partiet är ett framgångsrecept i valet får det stå för dig. Själv tror jag sådant avskräcker normala människor. Du är hur som helst bara en knäppis som inte ens företräder partiet. Så nu struntar jag i ditt galna svammel och hoppas att SvP själva har något vettigare att säga.
Citera
2014-03-06, 17:39
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Om du tror fingerklippare i partiet är ett framgångsrecept i valet får det stå för dig. Själv tror jag sådant avskräcker normala människor. Du är hur som helst bara en knäppis som inte ens företräder partiet. Så nu struntar jag i ditt galna svammel och hoppas att SvP själva har något vettigare att säga.

Skicka ett mail till partiet om du vill ha svar på dina funderingar, du kan inte förvänta dig svar från officiella företrädare i denna tråden.
Citera
2014-03-06, 17:40
Medlem
Citat:
Skicka ett mail till partiet om du vill ha svar på dina funderingar, du kan inte förvänta dig svar från officiella företrädare i denna tråden.

Varför inte det? Minst två sådana är ju aktiva här på FB påstås det? Frågorna är rätt enkla: har ni en fingerklippare i partiet? Om ja - varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in