2014-03-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Är det någon som verkligen har hyrt en hitman via TOR någon gång? Jag börjar tvivla på att dessa yrkesmördare inte finns då de flesta mord som man hör talas om går ganska lätt att lösa jämfört med hur man skulle lösa ett beställt mord via DeepWeb.

Jag undrar om det verkligen också bara är Samsung eller Appleprodukter som man kan köpa billigt på TOR. Finns det inte HTC-mobiler?
Prova att ge mördarna ditt eget namn. Jag tror inte att du begår ett lagbrott genom att beställa ett mord på dig själv.
Citera
2014-03-06, 11:56
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Är det någon som verkligen har hyrt en hitman via TOR någon gång? Jag börjar tvivla på att dessa yrkesmördare inte finns då de flesta mord som man hör talas om går ganska lätt att lösa jämfört med hur man skulle lösa ett beställt mord via DeepWeb.

Jag undrar om det verkligen också bara är Samsung eller Appleprodukter som man kan köpa billigt på TOR. Finns det inte HTC-mobiler?

Tror du verkligen att någon som beställt ett mord skulle sitta på ett öppet forum och berätta om det?
Om det verkligen existerar så pratar nog folk inte om det.
Citera
2014-03-06, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Tror du verkligen att någon som beställt ett mord skulle sitta på ett öppet forum och berätta om det?
Om det verkligen existerar så pratar nog folk inte om det.

Men om det nu var så att dessa yrkesmördare hade begått ett mord som någon beställt på tjänsten skulle det förr eller senare komma fram. Likaså är de få seriemördare som kan hålla på hela livet utan att gripas, i vilket land det än är borde man kunna se att han eller hon har TOR installerat och man kanske då kan koppla dessa erbjudna tjänster till en person.

Jag menar, uppenbarligen kan det inte vara så svårt att få fram information om TOR-användare.
Citera
2014-03-06, 18:24
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Men om det nu var så att dessa yrkesmördare hade begått ett mord som någon beställt på tjänsten skulle det förr eller senare komma fram. Likaså är de få seriemördare som kan hålla på hela livet utan att gripas, i vilket land det än är borde man kunna se att han eller hon har TOR installerat och man kanske då kan koppla dessa erbjudna tjänster till en person.

Jag menar, uppenbarligen kan det inte vara så svårt att få fram information om TOR-användare.

Det finns nog yrkesmördare som har gått i graven utan att någon har vetat mer än beställarna.

Sen om någon i din närhet dör - och det finns 0 spår... och de vänder sig till din dator och ser att du har TOR installerat... JA - Du har köpt en hitman, gg. Knappast.

Det finns nog några som har köpt skall du nog se, då vi lever i en sån sjuk värld.
Citera
2014-03-06, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Det finns nog yrkesmördare som har gått i graven utan att någon har vetat mer än beställarna.

Sen om någon i din närhet dör - och det finns 0 spår... och de vänder sig till din dator och ser att du har TOR installerat... JA - Du har köpt en hitman, gg. Knappast.

Det finns nog några som har köpt skall du nog se, då vi lever i en sån sjuk värld.

Jag menade att seriemördarens tidigare historik granskas och att det kan finnas ett spår till TOR.
Jag vill verkligen veta om dessa finns eller bara är folk som vill luras på pengar. Kan Torchan vara något att lita på när jag skall ställa dessa frågor?
Citera
2014-03-06, 19:57
Medlem
Blefss avatar
Vad gör jag för fel när det bara står unable to start varje jävla gång jag försöker komma in?!

HJÄÄLP
Citera
2014-03-07, 16:08
Medlem
Hahah lite ny på ämnet men jag har kollat omkring lite på deepweb (Silkroad) nu men jag vill hitta fler länkar på kul grejer man kan hitta där! ar hittar alla sina länkar då dom är så "kryptiska"?
Citera
2014-03-07, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Vad gör jag för fel när det bara står unable to start varje jävla gång jag försöker komma in?!

HJÄÄLP

Får också upp detta då och då, har du laddat ner Vidalia? Jag fick det så ända sedan jag laddade ner Vidalia. Det brukar lösa sig när jag startar om datorn.
Citera
2014-03-07, 17:07
Medlem
Blefss avatar
Citat:
Får också upp detta då och då, har du laddat ner Vidalia? Jag fick det så ända sedan jag laddade ner Vidalia. Det brukar lösa sig när jag startar om datorn.
O vad är vidalia?

Kommer man in på deepweb med V?
Citera
2014-03-07, 18:18
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hilleman
Hahah lite ny på ämnet men jag har kollat omkring lite på deepweb (Silkroad) nu men jag vill hitta fler länkar på kul grejer man kan hitta där! ar hittar alla sina länkar då dom är så "kryptiska"?

Hidden Wiki? ...... Vad mer behöver du? Du kan ju självklart söka dig vidare på egen hand eller försöka vända dig till ett forum där de diskuteras allt möjligt.
Citera
2014-03-08, 08:58
Medlem
Lykros avatar
Var in en sväng via Tor på Hidden wiki igår natt och utforskade lite.

Många random sidor verkar ha stängts/förflyttats för det går inte att komma åt dom.
Står och tänker väldigt länge och sen sidan kan inte visas.

Upplever ni andra samma eller var kanske nätet bara ovanligt segt igår?

Ett fåtal fungerade så klart med lite random skräp jag inte gick vidare på.
Citera
2014-03-10, 12:12
Awaiting Email Confirmation
Finns det någon bra sida där jag kan hitta länkar till olika deep web adresser under olika kategorier ? Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in