Citat:
Ursprungligen postat av
kissen_mjau
Bra reklam, jag antar din inbox svämmar över nu
Men avundsjuk blir man, en sån reserv ligger endast i mina blöta drömmar.
Nej, inte ett PM faktiskt. Lite otroligt, haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bdonk
Ja, vad skall man säga. Allt på bilden ser ut att vara av prima kvalitet. Gott att ha ett lager med olika bra sorter, ingen risk att man blir inrökt på en och samma sort. Så skall det vara!
Ja allt på bilden är det. Det är en liten del av min samling av sorter men i den sparar jag enbart saker som jag gillat extra av allt jag ständigt ser.
Citat:
Ursprungligen postat av
mjaukatt
Den längst till höger, vad är det för något? Såg smaskig ut!
Det bruna alltså.
Pollen. Inte av superkvalitet men bra. Jag gillar Pollen som ofta är ganska extrema sativor men om de är för bra blir de fan orökbara för mig, har ingen stålhals tyvärr. Pollen är galet tungt mot halsen om det är för starkt.
Jag är inte bara för max styrka. Egentligen är styrkan ganska oviktig mer än pga priser om man är på en tight budget.
Har nån cash till en femma som måste räcka länge så kan jag förstå det men annars är CB så bra att det bara är att blejza lite mer av det.
Så är effekten något jag gillar, och smak samt utséende, så hamnar det i samlingen. De flesta är väldigt starka dock då kvalitet och styrka oftast sammanfaller speciellt i brunt. Svagt brunt har mer växtmateriel i sig och för mycket sådant är fan inte bra för vare sig smaken eller halsen.