2014-03-05, 17:45
Medlem
Adversariuss avatar
En vän nere på kontinenten talar nu om för mig att ledargestalten SL från The Devil's Blood begick självmord för några timmar sedan. Vi får se om det bekräftas.
Citera
2014-03-05, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
En vän nere på kontinenten talar nu om för mig att ledargestalten SL från The Devil's Blood begick självmord för några timmar sedan. Vi får se om det bekräftas.
Det verkar stämma att han är död, Ghost uppdaterade sin Facebook-sida om det.
Citera
2014-03-05, 18:56
Medlem
Nocktyrns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Det verkar stämma att han är död, Ghost uppdaterade sin Facebook-sida om det.

Står även om det på Blabbermouth.
Citera
2014-03-05, 19:26
Medlem
Pentagrammatons avatar
Fan vad tråkigt/coolt om det stämmer. Gillade The Devil's Blood skarpt. Får bli att spinna deras grejsimojs ikväll.

NP: The Devil's Blood - The Yonder Beckons
Citera
2014-03-05, 20:24
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Fan vad tråkigt/coolt om det stämmer. Gillade The Devil's Blood skarpt. Får bli att spinna deras grejsimojs ikväll.

NP: The Devil's Blood - The Yonder Beckons
Vad jag förstår gjorde han en Nödtveidt - ändade sitt liv i enlighet med sin religion efter att ha åstadkommit sitt i detta universum. Det är ju en respektingivande handling som indikerar total hängivenhet till sin tro, även om man i nuläget givetvis enkom lider med hans familj och bekanta. Jag träffade aldrig karln själv, men vi har några gemensamma vänner, och trots att jag inte gillar själva musiken ska TDB och Selim ha tonvis med respekt för hängivenhet samt kreativ och visionär förmåga.
Citera
2014-03-05, 21:14
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Truth
Klart det räknas som BM! Jäkligt bra konsert för ett par år sedan på Fylkingen i Sthlm.

Lagt av, tror jag inte. Ny skiva på G!
http://www.wittr.com/

Kanoners, hörde något om att de skulle lägga ner och att senaste skivan var den sista, nu blev jag genast gladare!
Citera
2014-03-05, 22:15
Medlem
Phalgunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius

Riktigt fånigt av dig att utnyttja en tragisk händelse för att skryta om vilka kompisar du har. Jo, det är väldigt uppenbart att det var motivationen till att du skrev detta inlägg.

Selim var en bättre individ och långt mer genuin än vad något misslyckat försök till person i denna tråd kan sägas vara. Snart nog är ni också döda.
Citera
2014-03-05, 22:31
Medlem
von_Ss avatar
Kudos till Phalguna som aldrig suger någons kuk.

NP: Genocide Shrines - Devanation osv.

En redig fullängdare av dessa herrar skulle sopa banan med allt annat 2014.
Citera
2014-03-05, 22:39
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalguna
Riktigt fånigt av dig att utnyttja en tragisk händelse för att skryta om vilka kompisar du har. Jo, det är väldigt uppenbart att det var motivationen till att du skrev detta inlägg.

Selim var en bättre individ och långt mer genuin än vad något misslyckat försök till person i denna tråd kan sägas vara. Snart nog är ni också döda.
Skulle jag skryta med att jag har en österrikisk vän, menar du? Inte visste jag att det var en sådan statusmarkör. Om du trodde att han var någon "känd" eller "insatt" person från ett band eller dylikt får jag göra dig besviken, han är en helt vanlig hobbyalkis som varken kände Selim eller ens spelar musik, han råkade bara vara den som informerade mig om dödsfallet (vilket redan började bli känt). Jag vet att det är lill-lördag, men ta det lugnt med flaskan
Citera
2014-03-05, 23:01
Medlem
eckims avatar
Funeral Mist - Nightside Phantom

Devilry är utan tvekan mitt favorit album, vilket jävla konstverk. Har precis beställt hem Trisagion boxen också, ser fram emot den.

Vilket album är herrarnas favorit?
Citera
2014-03-05, 23:21
Medlem
Tristramns avatar
Då lär det bli The Devil's Blood som gäller de kommande dagarna.

"It takes bravery. The deepest bullets are not to be feared; phosphorous napalm or nothing to be feared, but to look inward to see that twisted mind that lies beneath the surface of all humans and to say yes I accept you, I even love you because you are a part of me, you are an extension of me…"

Enligt en forumglidare på nuclearwarnow-forumet ska detta ha varit hans sista rader på facebook.

NP: The Devil's Blood - Come Reap
Citera
2014-03-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Kudos till Phalguna som aldrig suger någons kuk.

NP: Genocide Shrines - Devanation osv.

En redig fullängdare av dessa herrar skulle sopa banan med allt annat 2014.

TTNBLD, 13:e Mars? Can't fucking wait!

NP: Seven Chalices
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in