2014-03-05, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finoli
Frågan är väl då hur frekventa cyklerna är
perfekta svaret heh
Citera
2014-03-05, 20:47
Medlem
AuticaMinores avatar
Aldrig någonsin då jag inte riktigt förstår meningen med det. Jag tänder inte på mig själv så varför ska jag då ha sex med mig själv eller skapa fantasier som jag själv är med i?

Föredrar att hellre drömma om sex och objekten i dessa drömmar är allt som oftast två män.
Citera
2014-03-05, 21:37
Medlem
GreekGoddesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
För egen del kanske i snitt en gång om dagen, men det går lite i vågor. Ena dagen kan det vara tre gånger för att sedan inte hända på några dagar. Allt beror på hur sugen man är och även, faktiskt, hur tråkigt man har. Mina tjejkompisar från då jag var yngre och fortfarande hade sådana var ungefär likadana.

Vissa kollar på porr, vissa kan fantisera ihop ett scenario, vissa kör bara utan någon riktig fantasi och vissa kör med sexnoveller.

Det är olika från person. Ingen av mina kompisar onanerar så ofta som varje dag, om ens en gång i veckan. Jag onanerar bara var tredje dag för mer hinner jag inte
Citera
2014-03-05, 21:52
Medlem
1. Hur ofta?
Snittar en gång om dan, när jag är bortrest med vänner etc inte alls, när jag är själv hemma mer.

2. Vilka motiv använder ni, har ni män i åtanke?

Jag är lesbisk så jag tänker aldrig på män. Men ja, heta tjejer och oftast sexnoveller. Porr har jag tröttnat på då det är få skådisar som tilltalar mig. För mkt silikon och lösnaglar och så ser man att de inte är flator på rikigt utan bara spelar för en manlig publik.

3. Jag ha läst att en del kvinnor (80-90 procent) får skönare orgasmer vid onani än vid samlag eftr frågat kvinnor och gjort en undersökning, läste detta i Allers förra veckan på fråga sex sidan.

Ja. Jag kan helt kontrollera min njutning och hitta de yttre stimuli (porr etc) som passar mig.

Bonusfråga: är du en tant på 70+? Om nej, varför läser du Allers?
Citera
2014-03-05, 23:36
Bannlyst
Aldrig. Kvinnor bara fejkar sin kåthet för att snärja män.
Citera
2014-03-08, 07:28
Medlem
whipped-creams avatar
Så ofta som möjligt men säkert 6-8ggr i veckan!
Kollar oftast på porr då eller fantiserar. Det är olika skönt att onanera eller ha samlag, därför kan jag älska när en kille går ner på mig eller fingrar mig tills jag kommer! Så att han typ onanerar "åt" mig, så nice!
Citera
2014-03-08, 12:20
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
era personliga onani vanor;
1. Hur ofta?
2. Vilka motiv använder ni, har ni män i åtanke?
3. Jag ha läst att en del kvinnor (80-90 procent) får skönare orgasmer vid onani än vid samlag efter frågat kvinnor och gjort en undersökning, läste detta i Allers förra veckan på fråga sex sidan.

1. Det går i perioder och påverkas av omständigheter. Större delen av året onanerar jag som minst två gånger i veckan, men det blir ofta 6 dagar av 7. Dvs i princip varje dag.

Sedan har vi de lite mer sparsamma veckorna som kanske består av åtta veckor per år, där jag bara onanerar en gång varannan vecka. Detta brukar ha orsaker.

2. Motiven är aldrig kroppsdelar eller personer. Det är scenarion som är det viktiga. Nästan alltid sexuella upplevelser man haft i verkliga livet. Dvs minnen.

Vad som händer och hur det händer är det viktiga.
I de perioder BDSM begäret börjar elda på, blir det scenarion ur fantasin, som jag verkligen vill uppleva.
Där heller inte några kroppsdelar eller fantasipersoner.

3. Det stämmer att kvinnor, som kan sina kroppar dvs, får bättre orgasm på egen hand.
Sedan beror det ju på vad man tycker är kvalitativast. närheten i samlaget eller den starkaste orgasmkänslan..
Detta har många delade åsikter om.
Citera
2014-03-08, 14:33
Medlem
Perticuss avatar
3-5 gånger i veckan.
Citera
2014-03-08, 16:17
Medlem
Allt från någon gång i månaden till flera ggr dag, detta är beroende av hur mycket jag har runt omkring mig. Jag fantiserar alltid om min kille med en annan tjej... Varför vet jag inte, men det är inget jag vågar erkänna, p ga av att han förmodligen inte skulle förstå sig på mig
Citera
2014-03-08, 17:10
Medlem
Jag onanerar praktiskt taget varje dag ibland kan det bli mer än en gång per dag också om jag är ordentligt kåt. Jag har dock inte alltid varit just så här kåt - det har liksom kommit med åren men det är helskönt!!!

Jag brukar oftast fantisera på ngn kille som tänt mig extra mycket för tillfället - ngn jag har kontakt med lr har träffat o som har gjort mig kåt o upphetsad. Jag kan tänka på hur han slickar mig, att jag suger honom, att han knullar mig, att vi har sex på nåt udda ställe som på bio tex - om jag redan vet hur hans kuk ser ut så ger det en extra bonus i form av en ännu skönare orgasm när jag smeker mig själv - det hela blir mera påtagligt o verkligt när jag ser hans hårda kuk på näthinnan samtidigt som jag pullar mig själv.

Jag tittar ofta också på nätporr, tycker det är skönt! jag ser helst på amatörfilmer - sådana med ex titeln " min gulliga fru squirtar" lr "fucking my cute girlfriend" - ja, ni fattar! jag tänder på det naturliga o råa i amatörfilmer - det är på nåt sätt både jävligt sexigt o ibland fint att se. Jag kan kolla på porr för att bygga upp kåtheten till max men när jag är nära att komma så sluter jag mina ögon o försvinner in i mina egna tankar med sådant som jag nämnde i ovan, dvs tankar om ngn verklig person som gör mig kåt. Så funkar jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in