2014-03-04, 07:18
Bannlyst
Tänker ni på något särskilt vid onani och har ni något motiv som vi män ofta har som bröst och sexiga former på kvinnor osv?
Citera
2014-03-04, 07:58
Medlem
smakupplevelsens avatar
Dom tänker såklart på stora ådriga kukar, muskler och sperma.

Edit:
Fan vilken störande reklam, dom med fetstilt text.
Citera
2014-03-04, 08:16
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag är kille själv så jag vet inte. Men jag frågade nyss min kollega som vi kan kalla Ingela men hon blev bara sur och reste sig och gick iväg. Så jag vet fortfarande inte.
Citera
2014-03-04, 08:28
Medlem
SkepticalHippos avatar
För egen del kanske i snitt en gång om dagen, men det går lite i vågor. Ena dagen kan det vara tre gånger för att sedan inte hända på några dagar. Allt beror på hur sugen man är och även, faktiskt, hur tråkigt man har. Mina tjejkompisar från då jag var yngre och fortfarande hade sådana var ungefär likadana.

Vissa kollar på porr, vissa kan fantisera ihop ett scenario, vissa kör bara utan någon riktig fantasi och vissa kör med sexnoveller.
Citera
2014-03-04, 08:35
Medlem
ImCertins avatar
Hur ofta fäller löven sina träd? Hur ofta läcker kvinnan blod? Allt går i cykler.
Citera
2014-03-04, 09:06
Medlem
Finolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImCertin
Hur ofta fäller löven sina träd? Hur ofta läcker kvinnan blod? Allt går i cykler.
Frågan är väl då hur frekventa cyklerna är :)
Citera
2014-03-04, 10:39
Bannlyst
Jag tänkte mer på era personliga onani vanor och inte själva majoriteten av kvinnor utan vad era personliga erfarenheter om onani är hos kvinnor. Till exempel:

1. Hur ofta?
2. Vilka motiv använder ni, har ni män i åtanke?
3. Jag ha läst att en del kvinnor (80-90 procent) får skönare orgasmer vid onani än vid samlag eftr frågat kvinnor och gjort en undersökning, läste detta i Allers förra veckan på fråga sex sidan.
Citera
2014-03-04, 10:44
Medlem
Katzyns avatar
1. Det varierar väldigt mycket, beroende på hur stressad jag är, hur ofta jag har vanligt sex och hur ofta jag är ensam helt enkelt. Jag är småbarnsmamma, jag är inte ensam särskilt ofta. (Jag brukar inte onanera när jag är tillsammans med andra människor). Jag tippar ett snitt på två gånger i veckan. Men i perioder är det någon gång om dagen och i andra perioder nästan aldrig.

2. Det tänker jag inte berätta, det är alldeles för privat för att jag skulle vilja lägga ut det på nätet. Men det brukar vara olika former av scenarion med sexuellt innehåll, jag tänker alltså inte på "en kuk" utan på olika sammanhang eller händelseförlopp som involverar sex.

3. Oftast brukar orgasmerna vara bättre vid sex än vid onani, men det varierar ju. Totalt är det dock nästan alltid skönare att ha sex än att onanera.
Citera
2014-03-04, 10:47
Medlem
funktioners avatar
Ett ex till mig onanerade i stort sätt varje morgon när hon vaknade!
Citera
2014-03-04, 13:56
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Tänker ni på något särskilt vid onani och har ni något motiv som vi män ofta har som bröst och sexiga former på kvinnor osv?

2-5 gånger per vecka

Jag tänker ofta på situationer där jag fokuserar på någon specifik del av det. Ex hur min pojkvän inte skulle kunna vänta när vi ses utan att han bara skulle pressa mig över bordet och knäppa upp byxorna, fokuserar ibland på någon särskild rörelse som sker gång på gång.
Citera
2014-03-04, 19:16
Medlem
Mademoiiselles avatar
1. Allt från varje dag till några gånger i veckan. Har en väldigt stor drift.
2. Tankarna kan involvera allt från att min pojkvän slickar mig, eller kan jag tänka tillbaka på gånger vi har haft sex som har varit riktigt vilda och djuriska.
3. Jag kan få skönare klitorisorgasmer på egen hand, även om det är väldigt skönt när killen lyckas. Men G-punktsorgasmen som är obeskrivligt skönt kan endast pojkvännen framkalla. G-punktsorgasm kan jag få av både sex, och att han pullar mig.
Citera
2014-03-04, 19:55
Medlem
1. Genomsnitt 5ggr i veckan skulle jag tro.
2. Kollar oftast porr. Kan även fantisera om en viss situation lr person.
3. Känner mig nästan aldrig tillfredsställd på samma sätt vid onani som vid samlag. När man har sex byggs känslan upp på ett helt annat sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in