2014-03-04, 05:38
Medlem
420anonyms avatar
EUNE är uppe nu.
Citera
2014-03-04, 06:34
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Nu när de sänkt priset på sightstone kommer lee äga ännu mer.

Märkte också att mobility bootsen fått en kraftig nedsänkning men jag är ju fortfarande en sån noob att jag hellre lägger pengar på överlevnad(hp,armor och mr) för att inte dö vid ganks. Hatar folk som köper mob och dör i lanes, känns som de köpte skorna bara för att springa snabbare till lanes och där med feeda snabbare. Varför inte göra som jag och lägga pengarna på nå annat gött, jag som lirar lee har ju redan OP mobility aa det va de godnatt!
Det är ju rätt synd för junglers/supports att de nerfar mob bootsen eftersom de är riktigt bra för just dem rollerna just nu, dock så är det ju typ lika bra att köpa merc så kommer nog inte skada mina builds allt för mycket. Verkar lite halv flum att köpa mob boots till något annat än just jung/supp dock. Tror de sänkte priset på sightstone då dem ska göra om supportrollen återigen, support ska få mer impact som jag förstått det (eller mindre?!?).
Citera
2014-03-04, 16:21
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garen500
Vi och Wukong imo, inte många andra champs är bättre just nu.

Mhm wukong är så jävla tok-valid just nu, går alltid bra för mig i jungeln med honom. Apan i jungeln eller mundo top när jag vill att det ska gå bra, eller fizz mid hohoho.
Citera
2014-03-04, 19:17
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Det är ju rätt synd för junglers/supports att de nerfar mob bootsen eftersom de är riktigt bra för just dem rollerna just nu, dock så är det ju typ lika bra att köpa merc så kommer nog inte skada mina builds allt för mycket. Verkar lite halv flum att köpa mob boots till något annat än just jung/supp dock. Tror de sänkte priset på sightstone då dem ska göra om supportrollen återigen, support ska få mer impact som jag förstått det (eller mindre?!?).

Har slutat helt med mobskorna efter att de blev nerfade så hårt, enda gångerna jag skulle skaffa dem nu hade varit exempelvis om jag körde någonform av assassin junglare eller någonting som gör att jag får ut precis all min skada såpass snabbt att det aldrig kommer till en chase av någonform.

Alternativt jungeltwitch för att man helt enkelt kan sätta sig i en position där man inte behöver röra sig.
Citera
2014-03-05, 00:27
Medlem
Pokpokpoks avatar
Efter 6 styckna promotion matcher så fick jag lastpick på allihop, Har dom ändrat så man alltid ska få lastpick eller vad händer?
Citera
2014-03-05, 00:50
Medlem
Jaha, jag vet inte hur jag ska kunna hålla inne alla känslor men jag är så glad just nu att sperman i min pung söker sig ut från alla olika hål i min kropp. Det blir en mycket majestätisk segerrunk och en cigg på detta.

JAG BLEV PRECIS GOLD! Fyfan, ni förstår inte. Ni tänker säkert "guld, tss, lätt ju", japp, för er kanske... Jag har kämpat med att få guld i 7 månader, I shit you not, SJU månader. 1400 games. Jag är redan uppe i 520 ranked denna säsongen, och igårnatt samt idag har varit sjukt intensivt i min gold promo. I fucking did it. 10-1 och 14-1 med Jinx de två sista promo gamesen. Aldrig mer Silver, ALDRIG!
Citera
2014-03-05, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Jaha, jag vet inte hur jag ska kunna hålla inne alla känslor men jag är så glad just nu att sperman i min pung söker sig ut från alla olika hål i min kropp. Det blir en mycket majestätisk segerrunk och en cigg på detta.

JAG BLEV PRECIS GOLD! Fyfan, ni förstår inte. Ni tänker säkert "guld, tss, lätt ju", japp, för er kanske... Jag har kämpat med att få guld i 7 månader, I shit you not, SJU månader. 1400 games. Jag är redan uppe i 520 ranked denna säsongen, och igårnatt samt idag har varit sjukt intensivt i min gold promo. I fucking did it. 10-1 och 14-1 med Jinx de två sista promo gamesen. Aldrig mer Silver, ALDRIG!

Man kan droppa från guld till silver min vän, så säg aldrig aldrig..

Hur som helst.. Grattis! Alltid skönt när man når en ny tier.
Citera
2014-03-05, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okaend
Man kan droppa från guld till silver min vän, så säg aldrig aldrig..

Hur som helst.. Grattis! Alltid skönt när man når en ny tier.

Yes, om man är inaktiv... Men inte genom att förlora. Vad jag vet så kan man iallafall inte droppa ligor genom att förlora! Men tack.
Citera
2014-03-05, 02:55
Medlem
Citat:
Yes, om man är inaktiv... Men inte genom att förlora. Vad jag vet så kan man iallafall inte droppa ligor genom att förlora! Men tack.

Jo de ändrade så du kan droppa om du får tillräckligt dålig mmr, Antagligen för att boostade accounts ska droppa om man inte hör hemma i sin tier.
Citera
2014-03-05, 02:59
Medlem
Citat:
Grattis! Kul att se sådan glädje för ett så pass realistiskt och "ödmjukt" mål ändå.

Måste dock säga att det viktigaste är snarare vilka man kör med, oavsätt vad man har för officiell ranking.

Jag kör mest Normal och nu har jag vunnit så mycket att jag börjar komma med allt ifrån silver till platinum-rankade spelare, en och annan diamond tittar förbi ibland. Även om folk hela tiden gör misstag och feedar sin lina (som vår diamond ashe-lulu-botlina idag), så är folk så pass kunniga att de fattar vad som händer när folk dör, och anklagar inte varandra på samma sätt.

Tvärt om när jag kör ranked (silver) så flyger massa "fkng noob" kommentarer till höger och vänster, trots att personen dog av helt "rimliga" skäl.

En diamond-spelare fattar direkt att "Oj nu missade du din Q för de hade sjukt snabb reaktion, och du råkade bli stunnad precis när du gjorde din ulti, så inget händer, det var synd."

En brons-silver-spelare tänker istället "Fkng noob why you not use ulti noob, and you suck skillshots noob".
Ingen observations- eller analysförmåga över huvud taget, och det frusterar mig att behöver ligga på den elon i rankat. Jag begriper inte att sånna spelare ligger på samma ranking som mig. Visst, om det nu är så att jag hör hemma i silver II, hur lyckas sånna personer hamna där uppe, när de inte ens kan någonting om folks abilities.
Senast redigerad av LupusX 2014-03-05 kl. 03:04.
Citera
2014-03-05, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbob
Jo de ändrade så du kan droppa om du får tillräckligt dålig mmr, Antagligen för att boostade accounts ska droppa om man inte hör hemma i sin tier.

Det krävs dock en hel del för att droppa en tier kan jag ju lägga till. Så det är väl ingenting man ska behöva att oro sig för om man lirar någorlunda stabilt.
Citera
2014-03-05, 08:35
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purpurgul
Det krävs dock en hel del för att droppa en tier kan jag ju lägga till. Så det är väl ingenting man ska behöva att oro sig för om man lirar någorlunda stabilt.
Nja, det är mycket mindre än vad man faktiskt tror. Jag vet tre personer som har droppat tiers & dem har inte gått 0-20 i matcher innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in