Citat:
Ursprungligen postat av
ProdigousPunchline
Yes, om man är inaktiv... Men inte genom att förlora. Vad jag vet så kan man iallafall inte droppa ligor genom att förlora! Men tack.

Grattis! Kul att se sådan glädje för ett så pass realistiskt och "ödmjukt" mål ändå.
Måste dock säga att det viktigaste är snarare vilka man kör med, oavsätt vad man har för officiell ranking.
Jag kör mest Normal och nu har jag vunnit så mycket att jag börjar komma med allt ifrån silver till platinum-rankade spelare, en och annan diamond tittar förbi ibland. Även om folk hela tiden gör misstag och feedar sin lina (som vår diamond ashe-lulu-botlina idag), så är folk så pass kunniga att de fattar vad som händer när folk dör, och anklagar inte varandra på samma sätt.
Tvärt om när jag kör ranked (silver) så flyger massa "fkng noob" kommentarer till höger och vänster, trots att personen dog av helt "rimliga" skäl.
En diamond-spelare fattar direkt att
"Oj nu missade du din Q för de hade sjukt snabb reaktion, och du råkade bli stunnad precis när du gjorde din ulti, så inget händer, det var synd."
En brons-silver-spelare tänker istället
"Fkng noob why you not use ulti noob, and you suck skillshots noob".
Ingen observations- eller analysförmåga över huvud taget, och det frusterar mig att behöver ligga på den elon i rankat. Jag begriper inte att sånna spelare ligger på samma ranking som mig. Visst, om det nu är så att jag hör hemma i silver II, hur lyckas sånna personer hamna där uppe, när de inte ens kan någonting om folks abilities.