Citat:
Ursprungligen postat av
Haaaaag
Nämen herre gud, det är ingen Beck-film detta. Tror du grabbarna hade så gott om tid i lägenheten/där bort i skogsdungen så dom började pilla ut massa tänder?? Dom var antagligen stressade som små jagade kaniner!!! och föresten så sade en expert i Tingsrättsförhören (jag var själv där) att tänder kan falla ur när en kropp föruttnar. Lägg även på att hon legat i en bagagelucka och gubbat och slängts runt och även släpats i skogsdungen bland stubbar och stenar - Där ryker några tänder också.
Som du säger, är det långsökt att de hade en sån plan ( dra ut tänderna och bränna kroppen) samma natt som de de körde ut Idas kropp från hennes lägenhet. Men det är möjligt att de tänkte att de kunde göra detta efteråt för att bli omöjligt att identifiera henne. Alla tre var/bodde i närheten av platsen där Idas kropp dumpades. Jag hade en teori som skrev jag den tidigare i tråden. Jag tänkte kanske när morot var/bodde hos en av sina knäppskallar tjejer i Nossebro efter att han slagit ihjäl Ida, åkte med med den knäppskallen till dumpningsplatsen, drog ut tänderna med en tång och hade tänkt att sätta eld på kroppen men hann inte. Det kan vara så att en av hans medhjälpare som skulle göra det men vågade/kunde inte. I.a.f. tycker jag att det är väldigt konstigt att en 23-årig saknar 18 st av sina tänder och jag tror inte att fåglarna hade tagit hennes tänder.