2014-03-04, 01:50
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorthaur
Är 20 mg db i 1 månad en ok första kur ? Tack på förhand

Kör iaf 40 dagar annars kan du lika väl skita i det. 20mg är rätt klent också. 40mg så det händer något iaf
Citera
2014-03-04, 09:30
Medlem
Provar igen, vad tycker ni om att köra trennet högre än testot? Typ bara hålla testot på runt trt doser, fördelar/nackdelar? Fler/mindre bieffekter?
Citera
2014-03-04, 14:34
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorthaur
Är 20 mg db i 1 månad en ok första kur ? Tack på förhand

Enligt mig för kort och svag, kommer inte ge mer än vad den tar. Onödigt onyttigt för kroppen för lite/inga gains.

Om du vill vara försiktig på första kuren kan du välja ett mildare prepp och ta mer och längre, förslagsvis OT 40 mg ed i 50 dagar.
Citera
2014-03-04, 15:21
Medlem
PumpNs avatar
Hejsan.
Jag har kurat tidigare. 500mg testo E e5d i tre månader. Bra resultat. Dock svullnade mitt ansikte/halsen upp som faaaaan. Såg riktigt tjock ut i ansiktet. Jag vet att vissa får detta mer än andra, men jag tänkte om det finns något för att motverka detta på något sätt?

Jag är sugen på att kliva på en kur igen men min nuvarande chef kommer att märka det på en gång ifall jag ser ut som sist.

Har ni några rekommendationer? Lägre dos?

Mvh
Citera
2014-03-04, 15:38
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Hejsan.
Jag har kurat tidigare. 500mg testo E e5d i tre månader. Bra resultat. Dock svullnade mitt ansikte/halsen upp som faaaaan. Såg riktigt tjock ut i ansiktet. Jag vet att vissa får detta mer än andra, men jag tänkte om det finns något för att motverka detta på något sätt?

Jag är sugen på att kliva på en kur igen men min nuvarande chef kommer att märka det på en gång ifall jag ser ut som sist.

Mvh

Det kan vara en idé att köra testo p istället, det binder mindre vätska.
Citera
2014-03-04, 15:39
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Hejsan.

Mvh

Och din chef tänker då direkt "Shit vad vätskig han var i nyllet, måste ligga på en jävla massa testo. Sparkas omgående!!"

Du minskar vätskeansamlingen med AI's eller byte av ester till tex prop.
Citera
2014-03-04, 15:39
Medlem
Citat:
Hejsan.

Mvh

Försök styra med kosten, det fixar du Vad är du sugen på att köra? Förslagsvis kör du en testo - p kur, det binder inte lika mycket vätska som E

/ Mvh
Citera
2014-03-04, 15:42
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Enligt mig för kort och svag, kommer inte ge mer än vad den tar. Onödigt onyttigt för kroppen för lite/inga gains.

Om du vill vara försiktig på första kuren kan du välja ett mildare prepp och ta mer och längre, förslagsvis OT 40 mg ed i 50 dagar.

Man bruka säga att30 mg ed Rätt doserad dboll är som 500 testo ew

Det skulle innebära att korrekt doserad 20 mg dboll är 300-350 testo ew. Alltså nästan det som de flesta säger är en kanon första inject......

Ts:20 mg 42 -51 dagar skulle jag satsa på. Eller 30 mg möjligen.
Citera
2014-03-04, 16:00
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Man bruka säga att30 mg ed Rätt doserad dboll är som 500 testo ew

Det skulle innebära att korrekt doserad 20 mg dboll är 300-350 testo ew. Alltså nästan det som de flesta säger är en kanon första inject......

Aldrig sett/hört den liknelsen, men om det stämmer betyder det att dbol är mer än dubbelt så potent än testo per mg. Låter högt.

Sen är inte alla parametrar linjära. En så kort kur med en normallång PCT ger mindre än hälften av vad en dubbelt så lång kur skulle ge.
Citera
2014-03-04, 16:01
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det kan vara en idé att köra testo p istället, det binder mindre vätska.

Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Och din chef tänker då direkt "Shit vad vätskig han var i nyllet, måste ligga på en jävla massa testo. Sparkas omgående!!"

Du minskar vätskeansamlingen med AI's eller byte av ester till tex prop.

Citat:
Ursprungligen postat av Avilation
Försök styra med kosten, det fixar du Vad är du sugen på att köra? Förslagsvis kör du en testo - p kur, det binder inte lika mycket vätska som E

/ Mvh

Då verkar testo P vara lösningen för mig. Tack för svaret!

Någon av er som har lust att förklara den största skillnaden mellan testo E och P?

Mvh
Citera
2014-03-04, 16:05
Medlem
Citat:
Då verkar testo P vara lösningen för mig. Tack för svaret!

Någon av er som har lust att förklara den största skillnaden mellan testo E och P?

Mvh

Testo - p sticker du eod, ex 100mg eod
Testo - e sticker du e5d, ex 250mg e5d

Citera
2014-03-04, 16:07
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avilation
Testo - p sticker du eod, ex 100mg eod
Testo - e sticker du e5d, ex 250mg e5d

Oki, tack. Resultaten då? =)