Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-03-03, 12:33
Medlem
LordGhozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av promannen
Varför tar vera och john en avgift på 50 kr för uttag? ska fan aldrig mer sätta in cash där......

Konstigt, de tar ingen avgift av mig, tog ut senast i fredags. Tar du ut till kort? Jag använder Trustly.

Fick 100kr gratis till jokerized av dem idag, gäller kanske alla insättare? Värt att kolla!
Citera
2014-03-03, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordGhozt
Konstigt, de tar ingen avgift av mig, tog ut senast i fredags. Tar du ut till kort? Jag använder Trustly.

Fick 100kr gratis till jokerized av dem idag, gäller kanske alla insättare? Värt att kolla!

Nej är själv insättare o fick inget
Citera
2014-03-03, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piwone
Nej är själv insättare o fick inget
Fick 150 som försvann direkt.
Är insättare och kraftigt minus på den sidan.
Citera
2014-03-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MokkoLokko
Fick 150 som försvann direkt.
Är insättare och kraftigt minus på den sidan.

Fick 100 som försvann direkt
lägsta bet (10kr) utan en enda vinst
är också kraftigt minus där
Citera
2014-03-03, 19:47
Medlem
LordGhozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeritLarsson
Fick 100 som försvann direkt
lägsta bet (10kr) utan en enda vinst
är också kraftigt minus där

Jag spelade bort 800 på det jävla spelet då det kom till mobilen i helgen, 10:-/bet snurrar bort fort och vann inte på många bet inte. Skall vara populärt men jag tror jag lägger ner jokerized innan det lägger ner mig...

Jo vem ligger inte minus där, kanske de som vinner 50k garantin? Nej de har nog spelat för det dubbla.
Citera
2014-03-03, 21:17
Medlem
Citat:
Jag spelade bort 800 på det jävla spelet då det kom till mobilen i helgen, 10:-/bet snurrar bort fort och vann inte på många bet inte. Skall vara populärt men jag tror jag lägger ner jokerized innan det lägger ner mig...

Jo vem ligger inte minus där, kanske de som vinner 50k garantin? Nej de har nog spelat för det dubbla.

Haha det verkar va kasst.
Ja jag satte in 12k där förra månaden utan några som helst fina vinster.
(10-30kr bets typ)
Och ja de som vinner vinstgarantin e oftast dem som har mkt pengar och satsar 300 kr+ spin minst.
Citera
2014-03-03, 21:58
Medlem
elimicmats avatar
Citat:

V&J är den enda sidan jag ligger plus på. Då har jag ändå spelat där en del. Men Jokerized sög fett. Sista snurret gav 80 kronor som rök på Flowers dock....
Citera
2014-03-03, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymtilldoden
Har scannat dem iofs, men de har inte sagt något om att jag måste fota.
Tack för tipset dock!

Berätta om dem accepterade ett foto istället för skannat när du har testat
Citera
2014-03-04, 07:57
Medlem
De har ännu inte accepterat någonting... Och bara därför fortsätter jag vinna hela tiden. Har (för mig) en ganska stor summa som står som väntande uttag.
Citera
2014-03-04, 10:27
Medlem
Silltunnas avatar
Dåligt med freespins på alla sidor nuförtiden.
Citera
2014-03-04, 13:02
Bannlyst
"Enligt våra uppgifter har du inte använt någon av våra produkter som baseras på spel med riktiga pengar på över 12 månader.

En administrativ avgift på (kr 2.34) har debiterats på ditt konto.

En extra avgift kommer att dras från ditt konto 03-Mar-2014. Om du återaktiverar ditt konto före 02-Mar-2014 dras däremot inte någon avgift.

Det är lätt att återaktivera kontot: Det enda du behöver göra är att logga in och lägga en insats, betala en startavgift till en turnering eller göra någon annan betalning i riktiga pengar"

BWIN måste skämta va?
Citera
2014-03-04, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eloria
"Enligt våra uppgifter har du inte använt någon av våra produkter som baseras på spel med riktiga pengar på över 12 månader.

En administrativ avgift på (kr 2.34) har debiterats på ditt konto.

En extra avgift kommer att dras från ditt konto 03-Mar-2014. Om du återaktiverar ditt konto före 02-Mar-2014 dras däremot inte någon avgift.

Det är lätt att återaktivera kontot: Det enda du behöver göra är att logga in och lägga en insats, betala en startavgift till en turnering eller göra någon annan betalning i riktiga pengar"

BWIN måste skämta va?

Väldigt många sidor kör med denna avgift, vissa har tom 50kr. Men om man inte spelar där och inte har några pengar på sidan så finns det inget att dra. Så om du inte har planer på att sätta in pengar där sen, så kan ingen avgift bli dragen

Så i princip förlorar dem potentiella kunder .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in