2014-03-03, 21:01
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Så vad tyckte ni om kvällens bostad? Själv så tyckte jag inte om den..
Citera
2014-03-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Tät kärring, våningen kostade 4,5 milj och hon har köpt själv. Bra livförsäkring på gubben som kolade?
Kanske förklarar den torftiga renoveringen.inte många kr lagda på den.
Undrar när snickarn åker ut? Antar när han inte pallar ge henne den "uppmärksamhet" hon kräver.
Tyckte han behandlade henne som ett barn hela programmet faktiskt.

Vet inte varför detta objekt fan med i programlistan,verkar ju vara en standardrenovering som man gör när man köper lgh.byta kök.måla om. Typ det.
Citera
2014-03-04, 05:31
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Tät kärring, våningen kostade 4,5 milj och hon har köpt själv. Bra livförsäkring på gubben som kolade?

Belånad snarare, gubben var för gammal för att några större slantar skulle trillat ut från en livförsäkring. Han var logistikchef på Scribona - säkerligen hyfsad lön, men med tanke på att de hade ett gäng ungar totalt sett, och verkar ha levt gott (om man går efter fb-bilder) så tror jag inte de har lyckats spara ihop alltför mycket - men lite bovinstmiljoner har de kanske skrapat ihop. (eventuellt arv från maken ska ju dessutom delas med alla hans ungar)
Citera
2014-03-04, 07:52
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalaspuff
Kanske förklarar den torftiga renoveringen.inte många kr lagda på den.
Undrar när snickarn åker ut? Antar när han inte pallar ge henne den "uppmärksamhet" hon kräver.
Tyckte han behandlade henne som ett barn hela programmet faktiskt.

Vet inte varför detta objekt fan med i programlistan,verkar ju vara en standardrenovering som man gör när man köper lgh.byta kök.måla om. Typ det.

Hon gav säkert sken i ansökan om att det skulle bli väldigt spektalulärt, därför Gert försökte få henne att öppna taket och sätta in ett fönster så det blev bättre tv
Citera
2014-03-04, 08:04
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Belånad snarare, gubben var för gammal för att några större slantar skulle trillat ut från en livförsäkring. Han var logistikchef på Scribona - säkerligen hyfsad lön, men med tanke på att de hade ett gäng ungar totalt sett, och verkar ha levt gott (om man går efter fb-bilder) så tror jag inte de har lyckats spara ihop alltför mycket - men lite bovinstmiljoner har de kanske skrapat ihop. (eventuellt arv från maken ska ju dessutom delas med alla hans ungar)

Okej, ja det låter väl rimligt.
Citera
2014-03-07, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Serioso
Fint hus och vilket läge. Men jag blev inte riktigt kalr över vilken del av huset som vätter mot havet? Det byggdes i vinkel, om den vinkeln vätter mot sydost, så fattar jag inte var de njuter av e.m. och kvällssolen?

Jag hände inte riktigt med när jag såg just detta avsnittet men fick uppfattningen om att dom flyttade till havet för att få vy mot skogen; stämmer detta eller var det bara träd i vägen mot havet?, spelade samtidigt och är inte sugen på att lägga en timme till på det avsnittet.
Citera
2014-03-10, 20:24
Medlem
Frugans avatar
Men va tusan. Ska dom skiljas i detta avsnitt också?
Citera
2014-03-10, 20:31
Medlem
burntfacemans avatar
Undrar just om hon vill skiljas sedan efter att hennes cancerbehandling är avslutad, jag känner nästan att det ska bli så... :-/ :-(
Stackars Bill, han verkar vara för snäll helt enkelt.
Senast redigerad av burntfaceman 2014-03-10 kl. 20:33.
Citera
2014-03-10, 20:35
Medlem
tankers avatar
Bara jag som får adhd vibbar av kärringen helt opålitlig och spontan. Dumpar sen vill ha tillbaka när det blir tufft. Fy fan tycker synd om killen.
Citera
2014-03-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Bara jag som får adhd vibbar av kärringen helt opålitlig och spontan. Dumpar sen vill ha tillbaka när det blir tufft. Fy fan tycker synd om killen.
Ja fy fan vad jag känner med killen, snällare man får man leta efter.
Ursäkta språket men jävla luder. Tungt med cancer visst men äckliga jävla hora.

Och att han ställer upp, fint som fan. Och så ska han flytta. Ne konstigt att det ska beröra så.
Citera
2014-03-10, 20:51
Medlem
tankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Ja fy fan vad jag känner med killen, snällare man får man leta efter.
Ursäkta språket men jävla luder. Tungt med cancer visst men äckliga jävla hora.

Och att han ställer upp, fint som fan. Och så ska han flytta. Ne konstigt att det ska beröra så.
Instämmer
Citera
2014-03-11, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Instämmer
Håller med.fyfan äcklig människa den där tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in