2014-03-01, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Man är gör det i editorn på socialclub. Går inte att få in bilder som crew emblem längre.

Tillverkaren Obey är Audi, så vilken bil du menar kan man bara gissa sig till. Antar också att du menar Tailgatern som är Michaels bil i singeplayer. Det du kan göra är att antingen som underbartliv sa leta runt golfbanan, eller så kan du göra sp till mp glitchen. Det är en simpen glitch som gör att du kan få in bilar från singleplayer till online, utan att betala. Du kan tillochmed uppgradera bilen i singleplayer och bara försäkra den i online. Fungerar dock inte på high end vehicles, alltså funkar det inte på bilar man kan köpa online.

Michaels bil är perfekt att ta in. Uppgradera den först.

http://gtaforums.com/topic/678407-how-to-glitch-cars-from-sp-to-mp-no-lagswitch-no-dns-no-computer/

Följ det där så har du bilen du vill ha på 5 min. Man kan ta in vilken bil som helst, high end också men de går inte att spara.

Förresten så är metoden där i länken inte helt 100, man behöver inte använda LSC, bara sätta spawn på last location och följa de andra stegen hyfsat.

Försökt göra detta på PS3:an ett par ggr nu men får det inte att funka
Citera
2014-03-01, 11:03
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ndymion
Nog det bästa jag sett från GTA Online, det sista är pure epicness

http://youtu.be/djG4ZFM9H9I
Såg den i början av veckan. Tyckte det sista var ett riktigt antiklimax.
Citera
2014-03-01, 11:54
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Haha, hur såg den konversationen ut, om man får fråga?

Fungerar det att lira missions också?
Frågade lite om hans club, Och jag skrev ni är ingenting, på skoj liksom så sa han om att utmana min Mc klubb.

Missions tror jag funkade iaf fick en massa förfrågningar.
Citera
2014-03-01, 12:09
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Frågade lite om hans club, Och jag skrev ni är ingenting, på skoj liksom så sa han om att utmana min Mc klubb.

Vad har du för crew?
Citera
2014-03-01, 13:36
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Försökt göra detta på PS3:an ett par ggr nu men får det inte att funka

:/ Kolla en video, finns massvis på youtube. Där ser du enkelt exakt hur du ska göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Dimak

Haha nice!
Citera
2014-03-01, 15:46
Medlem
S3ONs avatar
Jag har stött på några problem på sistone, eller jag menar.. Visst har det varit fullt utav problem sedan releasen..Men inte i detta stuk.. Jag får aldrig nya uppdrag längre...?! Jag får mess om sådana jag redan har gjort från Ron, Lester, Martin, o.s.v. Är enbart i level 38.. Finns det inga fler uppdrag?! Tar spelet "slut" här?
Senast redigerad av S3ON 2014-03-01 kl. 15:49.
Citera
2014-03-01, 16:13
Medlem
bmwhorans avatar
Gjorde ett race runt LS Airport men tyvärr kan jag inte spara eller dela den
Citera
2014-03-01, 17:19
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Jag har stött på några problem på sistone, eller jag menar.. Visst har det varit fullt utav problem sedan releasen..Men inte i detta stuk.. Jag får aldrig nya uppdrag längre...?! Jag får mess om sådana jag redan har gjort från Ron, Lester, Martin, o.s.v. Är enbart i level 38.. Finns det inga fler uppdrag?! Tar spelet "slut" här?

Nej men du låser upp fler uppdrag desto högre du kommer i rankerna. På level 45 eller 40 borde då få någonting nytt. De bästa uppdragen kommer vid 65 eller 75.

Spela på så får du roligare och bättere missions. Rooftop Rumble får man vid level 75 och den går skitfort att göra + man får $18750 per gång.
Citera
2014-03-01, 18:08
Medlem
Citat:
:/ Kolla en video, finns massvis på youtube. Där ser du enkelt exakt hur du ska göra.

A skall leta runt lite.. men tycker att nästan varenda video på GTA är från folk som kör på Xbox..
Citera
2014-03-01, 19:31
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
A skall leta runt lite.. men tycker att nästan varenda video på GTA är från folk som kör på Xbox..

Det är exakt samma sak, bara att du ska gå till playstationstore och disconnecta. Du kan dra ur internet-sladden när affären har kommit fram helt. Sedan stoppa in den och klicka logga in och gå online när du har kommit dit.

Jag drar alltid ut sladden, enklast.
Citera
2014-03-01, 19:48
Medlem
waikikiis avatar
Har det kommit några större uppdateringar till spelet? Har inte spelat sedan november då jag inte har tillgång till en konsol här.
Citera
2014-03-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Har det kommit några större uppdateringar till spelet? Har inte spelat sedan november då jag inte har tillgång till en konsol här.

Det komiska är att det är i princip exakt likadant. Någon ny bil och nåt nytt vapen men inga heists eller intressanta grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in