2014-03-01, 12:00
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Händer det fortfarande fast det har blivit mycket lättare och bli blå efter 8.11 patchen?
Japp, fast den går väl på skada gjord? En loltraktor har inte mer än 130 HP.
En kille här om dagen som blev duktigt förbannad, började med något meddelande från någon modd att jag stod ivägen för hans sikte. Ett par sekunder senare dödade han mig (blev inte blå)

Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Såg en kul pluton för ett par dar sen som tillsammans hade mindre än 50 matcher, där de köade med en t1 och en premium 8. Chattdomstolen var allt annat än imponerad om man säger så.
Haha! Det kan jag tänka mig, ser flera gånger om dagen folk som har en Tier 8 premium utan stats
Citera
2014-03-01, 12:09
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vroom
Fikade i min favoritbuske på Malinovka i min WZ-131 i morse. 12615 spottingdamage
Wiz:en är riktigt grym! Full camo-skill på den så kan inget gå fel
WZ-132 är nästan ännu roligare, helt sjukt hur lite ground resistance den har och vilken mobility. Problemet är bara att när man väl börjat köra så har man ingen lust att stanna
Citera
2014-03-01, 12:37
Medlem
Bearforceones avatar
Äntligen nya missions idag, synd bara att de suger svettig getpung. Massvis med pluton och team battles. Det enda som är nåt att ha är Groundhog Day. 75k för 4 kills hela månaden är riktigt bra.

Störde mig på dessa satans team battles så mycket att jag googlade runt och såg vad Sydöstasien fick jämfört med oss. En styck KV-220, 1 miljoner krediter och lite annat lullull jämfört med skiten vi får.
Citera
2014-03-01, 13:33
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Finns det ingen "fb-tank" kvar längre?
Citera
2014-03-01, 18:39
Medlem
LVX156s avatar
Jag har kollat lite på kartorna (http://wiki.worldoftanks.com/Maps) och märker då att jag bara spelar på några få av dem. Hur kommer det sig? De flesta av de där kartorna har jag aldrig sett.
Citera
2014-03-01, 19:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
Hur kommer det sig?
Kartor väljs på nåt idiotiskt sett så på 100 matcher kan 30% hamna på en och samma karta medans vissa kartor inte syns alls...Lakeville är sån, den kan antingen komma extremt ofta eller inte alls.
Citera
2014-03-01, 19:22
Medlem
province och dragon ridge finns väl endast i company och Cw har jag för mig, det är väl de enda som är borta från random..?

port var det längesen jag spelade iofs.. kanske den oxå?

kom på att jag spelat province som sealclubbing hur fan kunde jag glömma den cruiser III wtf
Senast redigerad av plastdunkk 2014-03-01 kl. 19:26.
Citera
2014-03-01, 19:24
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
Jag har kollat lite på kartorna (http://wiki.worldoftanks.com/Maps) och märker då att jag bara spelar på några få av dem. Hur kommer det sig? De flesta av de där kartorna har jag aldrig sett.

Nästan alla finns med. Tre tror jag har blivit borttagna och två kan man bara få med tanks med låg tier. Probemet är att spelet verkar tycka man ska spela Himmelsdorf mest hela tiden så man får inte se de andra kartorna så ofta. Jag HATAR verkligen att det är två Himmelsdorfkartor nu. Himmelsdorf två gånger i rad med arty kan få en att vilja avinstallera direkt.
Citera
2014-03-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Finns det ingen "fb-tank" kvar längre?

någon måste skapa kanalen, egenskapade kanaler försvinner efter varje server-reset. Testa att skapa den, kommer det in folk så måste ni själva hålla kanalen igång, dvs skapa den om den inte finns

vem som helst kan skapa kanaler...
Citera
2014-03-01, 19:25
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
province och dragon ridge finns väl endast i company och Cw har jag för mig, det är väl de enda som är borta från random..?

port var det längesen jag spelade iofs.. kanske den oxå?
Dragon ridge har inte funnits som "random battle" sen patch 8.4 och province är begränsad till max tier3(eller va det 2?), port togs bort för nån patch sen.
Citera
2014-03-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Dragon ridge har inte funnits som "random battle" sen patch 8.4 och province är begränsad till max tier3(eller va det 2?), port togs bort för nån patch sen.
editerade just ang province

dragon ridge och port är borta då :-)
Citera
2014-03-01, 19:47
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Nästan alla finns med. Tre tror jag har blivit borttagna och två kan man bara få med tanks med låg tier. Probemet är att spelet verkar tycka man ska spela Himmelsdorf mest hela tiden så man får inte se de andra kartorna så ofta. Jag HATAR verkligen att det är två Himmelsdorfkartor nu. Himmelsdorf två gånger i rad med arty kan få en att vilja avinstallera direkt.
Jag har spelat nästan 50 matcher och har aldrig sett Airfield, El Halluf, Erlenberg, Fisherman's Bay, Karelia, Komarin, Murovanka, Prokhorovka, Redshire, Sand River, Serene Coast, South Coast, Steppes, Swamp, Tundra, Westfield, Abbey, Arctic Region, Cliff, Ensk, Fjords, Lakeville, Live Oaks, Highway, Mountain Pass, Pearl River, Port, Ruinberg, Sacred Valley, Severogorsk, Siegfried Line eller Widepark.

De enda jag spelat är Malinovka, Himmelsdorf, Mines och Province.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in