2014-03-01, 11:11
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Tja boys!

Skulle vara kul att veta vilka era favorit målgester är?

Själv hatar jag motståndare som gör calma calma helt oprovoserat, den gör jag kanske bara om jag leder med 2-0, motståndaren gör 2-1 och sedan gör jag 3-1, då tycker jag att den passar in.

Sen har vi ju "shh" också, den i följd av handen vid örat målgesten är nog den mest uppretande av alla.

Mina favoriter är (eller som jag börjat göra mest): Ronaldo's björn, vända sig om och få skon putsad. Och numera använder jag spelaren signatur målgest oftare.
Alltid fingret framför munnen och springer ut till sidlinje för att sätta handen vid örat, om ungjäveln man möter inte spelar fotboll.

Kan typ inga målgester. Hur gör man 'salut'? Och hur fasen gör man 'grisen'? Den är ruskigt irriterande.
Citera
2014-03-01, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Någon som kört med Agbonlahor iår? UP Suarez funkar inte för mig.
Jag har lirat rätt mycket med honom, riktigt fin är han. Vet dock inte om han håller i guldlag då jag bara spelat honom med silvers. Men köp och testa, inte så dyr iår ju.
Citera
2014-03-01, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Alltid fingret framför munnen och springer ut till sidlinje för att sätta handen vid örat, om ungjäveln man möter inte spelar fotboll.

Kan typ inga målgester. Hur gör man 'salut'? Och hur fasen gör man 'grisen'? Den är ruskigt irriterande.
om du inte hittar de i inställningarna i fifa så finns alltid på yt
Citera
2014-03-01, 11:18
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi

http://www.youtube.com/watch?v=jvhzbyZciPQ

kolla på den så ser du alla målgester och där står hur man gör dom också.
Citera
2014-03-01, 11:23
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
om du inte hittar de i inställningarna i fifa så finns alltid på yt
Okej, det är såna vi är.

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
http://www.youtube.com/watch?v=jvhzbyZciPQ

kolla på den så ser du alla målgester och där står hur man gör dom också.
Fint!
Senast redigerad av eribabsi 2014-03-01 kl. 11:26.
Citera
2014-03-01, 11:43
Medlem
likeets avatar
hur och var ställer man inte så kameran är högt upp när man spelar? så man ser alla spelare...hade så på fifa 13 men har inte orkat ändra än haha har änd¨å 406-101-250
Citera
2014-03-01, 11:46
Medlem
några tips på förändringar? är inte helt nöjd med backlinjen :/ samt att ha en H/M som cdm..

http://www.futhead.com/14/squads/7515670/
Citera
2014-03-01, 11:48
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
hur och var ställer man inte så kameran är högt upp när man spelar? så man ser alla spelare...hade så på fifa 13 men har inte orkat ändra än haha har änd¨å 406-101-250
Under inställningar för kamera.

EDIT: Har du spelet på svenska. Anpassa - spelinställningar - kamera. Välj egen och justera höjd och bredd.
Citera
2014-03-01, 12:39
Medlem
Bruunkens avatar
FYFAN SÅ SKÖNT! Blev som sagt hackad för 1 vecka sedan, hörde av mig till EA, dom skulle göra en undersökning och idag kollade jag mailen där det stod att jag kommer bli kompenserad på 1.2 miljoner coins. God dag lördag!

EDIT: Någon som kommer in på webappen?
Citera
2014-03-01, 12:43
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
catalyst på en mittback? hmmm....

Har du SETT hans stats?
Citera
2014-03-01, 12:45
Medlem
eribabsis avatar
Har fimpat mitt ena lag och funderar på att byta ut Aubameyang mot Lewandowski. Är Lewa något att hänga i granen?
Citera
2014-03-01, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
FYFAN SÅ SKÖNT! Blev som sagt hackad för 1 vecka sedan, hörde av mig till EA, dom skulle göra en undersökning och idag kollade jag mailen där det stod att jag kommer bli kompenserad på 1.2 miljoner coins. God dag lördag!

EDIT: Någon som kommer in på webappen?
Jadu, ibland är dem givmilda. Hörde själv av mig i livechatten när jag förlorade ungefär 10k på borttappade spelare, en vecka senare fanns det 400k extra på kontot, på FUT13 var detta

Hur mycket hade du innan du blev hackad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in