2014-03-01, 03:45
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
Han känns mycket snabbare än vad statsen visar, funderade på att dra på en catalyst men anchor räckte

EDIT: Är Alves värd att köra?

catalyst på en mittback? hmmm....
Citera
2014-03-01, 03:47
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Du får gärna berätta om hur detta skulle vara möjligt, och även hur man spelar FIFA på "riktigt"?

Sluta spela Allan. Möter konstant folk som inte bjuder upp till spel för fem öre. Gör inga finter, inga snygga anfall osv osv osv. Det ENDA dom gör är att spela ut bollen från kanterna, och löper med en spelare med över 90 i pace. Sen slår ett äckligt inlägg tilll en stor stark spelare som är OP i luftrummet i mitten och det är mål.
Citera
2014-03-01, 04:53
Medlem
Jessicaffss avatar
kollade lite på Ultimatedb.nl och främst på spelarna messi och Zlatan. Den röda linjen visa maxbud dvs det högsta summan någon snorunge lyckats prisdumpa. Den gröna är spelarens faktiska pris och den blåa linjen visar genomsnittspritet. När den blåa linjen ligger precis mitt emellan den röda och gröna så betyder det att varannan såld är prisdumpad.

Min fråga är då till er: Vad tror ni, hur många av open bid Zlatan/messi är inte försök till prisdump? Känns som typ 1%. Bör man inte ens buda på openbids eftersom det bara är slöseri på tid? Ingen "normal" person listar väl dom spelarna för openbid?

Det är ändå skrämande statistik på hur sjukt stor procent av alla sålda är prisdumpade till absurdum.
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-03-01 kl. 04:56.
Citera
2014-03-01, 05:40
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Sluta spela Allan. Möter konstant folk som inte bjuder upp till spel för fem öre. Gör inga finter, inga snygga anfall osv osv osv. Det ENDA dom gör är att spela ut bollen från kanterna, och löper med en spelare med över 90 i pace. Sen slår ett äckligt inlägg tilll en stor stark spelare som är OP i luftrummet i mitten och det är mål.

Haha älskar när motståndaren direkt vid avspark rushar ut mot hörnan för att slå inlägg. Försöker inte ens med andra saker haha. Men då vet man iaf att dom suger och att man kommer njuta av att krossa dem
Citera
2014-03-01, 07:05
Medlem
jesper98.s avatar
http://gyazo.com/694578c7034e5fa5144d4530bd3e3267 Skrämmande vad dåligt webappen fungerar just för tillfället. Så tråkigt när man just fått IF-trading metoden att rulla på och sedan är det i princip omöjligt att söka.
Citera
2014-03-01, 08:43
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Gode gud....

Kan någon förklara för mig varför det inte går att tända en annan spelare när man redan börjat löpa med den man hade tänd först. Både i försvarsspelet och offensiven. Släpper in SÅ mycket mål på sånt. Är det bara jag eller? Herregud...
Känt problem sedan flera år tillbaka. Har nog klagat på det här sedan jag gick över från PES och det var Fifa 10. Fruktansvärt irriterande när spelet låser.
Citera
2014-03-01, 10:25
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Någon som har lirat Allsvenskt i år och kan säga något om det? Fördelar kontra nackdelar? Tips på någon spelare?
Mahlangu är ett måste i ett allsvensklag, ett riktigt monster!
Citera
2014-03-01, 10:52
Medlem
Tja boys!

Skulle vara kul att veta vilka era favorit målgester är?

Själv hatar jag motståndare som gör calma calma helt oprovoserat, den gör jag kanske bara om jag leder med 2-0, motståndaren gör 2-1 och sedan gör jag 3-1, då tycker jag att den passar in.

Sen har vi ju "shh" också, den i följd av handen vid örat målgesten är nog den mest uppretande av alla.

Mina favoriter är (eller som jag börjat göra mest): Ronaldo's björn, vända sig om och få skon putsad. Och numera använder jag spelaren signatur målgest oftare.
Citera
2014-03-01, 10:58
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Tja boys!

Själv hatar jag motståndare som gör calma calma helt oprovoserat, den gör jag kanske bara om jag leder med 2-0, motståndaren gör 2-1 och sedan gör jag 3-1, då tycker jag att den passar in.

Sen har vi ju "shh" också, den i följd av handen vid örat målgesten är nog den mest uppretande av alla.

Mina favoriter är (eller som jag börjat göra mest): Ronaldo's björn, vända sig om och få skon putsad. Och numera använder jag spelaren signatur målgest oftare.

http://www.youtube.com/watch?v=YtfHxp_oFlg

den gillar jag

och denna brukar jag använda http://www.youtube.com/watch?v=VkbBYvjNI9g
Senast redigerad av htsolna08 2014-03-01 kl. 11:04.
Citera
2014-03-01, 11:01
Bannlyst
Citat:
Tja boys!

Kör alltid den när man skjuter ner sina lagkamrater haha.

Jag stör mig som fan på alla som kör calma, så jävla ful.
Citera
2014-03-01, 11:07
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Tja boys!

Jag brukar rida katten
Citera
2014-03-01, 11:08
Medlem
Någon som kört med Agbonlahor iår? UP Suarez funkar inte för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in