2014-03-01, 02:25
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Skulle re-lista alla mina spelare nyss och då fick jag ett emddelande där det står att jag måste ''refresha'' sida. När jag kommer tillbaka är hälften av mina spelare, närmare 45 st borta. Någon som råkat ut för liknande?

E: Där ser man, nu kom mina 45 spelare tillbaka. Men nu saknar jag 11 andra. Slutar aldrig förvånas över EA. Fortsätter det såhär överväger jag helt seriöst att inte köpa nästa upplaga. Är ju ingenting som funkar känns det som.
Verkar som att det krånglar på så sätt att spelarna visas "fel".. Du kan ha spelare ute på marknaden men de står som expired typ.. Dessutom försvinner massa spelare för många just nu och folk har panik, tror egentligen ingen spelare är "borta" men jag har egentligen ingen aning
Citera
2014-03-01, 02:40
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Någon som har lirat Allsvenskt i år och kan säga något om det? Fördelar kontra nackdelar? Tips på någon spelare?
El Kabir e jävligt bra
Citera
2014-03-01, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Skulle re-lista alla mina spelare nyss och då fick jag ett emddelande där det står att jag måste ''refresha'' sida. När jag kommer tillbaka är hälften av mina spelare, närmare 45 st borta. Någon som råkat ut för liknande?

E: Där ser man, nu kom mina 45 spelare tillbaka. Men nu saknar jag 11 andra. Slutar aldrig förvånas över EA. Fortsätter det såhär överväger jag helt seriöst att inte köpa nästa upplaga. Är ju ingenting som funkar känns det som.

Råkade ut för samma sak, listade crespo och Inzaghi men så blev jag utloggad från FUT och när jag logga in igen så är spelarna borta
Citera
2014-03-01, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Någon som har lirat Allsvenskt i år och kan säga något om det? Fördelar kontra nackdelar? Tips på någon spelare?
fördelar: goa spelare som man känner igen trots att de är silver/brons

nackdelar: väldigt få spelare som håller hög silver-nivå

om du däremot bara ska lira single matches kan det nog vara rätt skoj

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=h3mzgl91btuN:360
själv inväntar man rosenberg
Citera
2014-03-01, 02:50
Medlem
max02s avatar
Hade varit underbart om EA fixade en liga för dom som vill försöka spela FIFA riktigt. Ärligt talat, 8 av 10 man kommer upp mot kör "over the top" och söker sig till kanterna och vill slå inlägg och nicka in den. SÅ tråkigt.
Citera
2014-03-01, 03:08
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
hur är alex vad det gäller farten?

Finns många brasse målvakter där ute.

Så jävla synd att man inte kan ändra position på kantförsvarare och mittbackar... borde ju verkligen gå mtp irl.

Han känns mycket snabbare än vad statsen visar, funderade på att dra på en catalyst men anchor räckte

EDIT: Är Alves värd att köra?
Senast redigerad av fingercuffs 2014-03-01 kl. 03:13.
Citera
2014-03-01, 03:09
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Hade varit underbart om EA fixade en liga för dom som vill försöka spela FIFA riktigt. Ärligt talat, 8 av 10 man kommer upp mot kör "over the top" och söker sig till kanterna och vill slå inlägg och nicka in den. SÅ tråkigt.

Håller med. Det är nog största anledningen till att jag valde att köra med Alex i försvaret, inte många nickbollar som går förbi honom inte.
Citera
2014-03-01, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Du får gärna berätta om hur detta skulle vara möjligt, och även hur man spelar FIFA på "riktigt"?
Citera
2014-03-01, 03:11
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Du får gärna berätta om hur detta skulle vara möjligt, och även hur man spelar FIFA på "riktigt"?

Löjla dig inte, du förstår vad han menar..
Citera
2014-03-01, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
Löjla dig inte, du förstår vad han menar..
Haha, vill ju veta vad hans åsikt är. Tror det kan skilja sig ganska mycket här inne hur man tycker att man ska spela. Själv tycker jag ett varierat spel, med genomskärare, sidledspassningar, dribblingar etc är vägen till lycka, men det ses säkert inte som "riktigt", om du förstår vad jag menar

Om jag ser en möjlighet till målchans genom inlägg så tar jag givetvis den om det är det bästa alternativet.
Citera
2014-03-01, 03:15
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Haha, vill ju veta vad hans åsikt är. Tror det kan skilja sig ganska mycket här inne hur man tycker att man ska spela. Själv tycker jag ett varierat spel, med genomskärare, sidledspassningar, dribblingar etc är vägen till lycka, men det ses säkert inte som "riktigt", om du förstår vad jag menar

Håller med, tyvärr så möter man otroligt många som bara nöter inlägg på inlägg. Tycker att det tar bort charmen en aning.

Appropå inlägg, ledde med 2-1 mot en kille som HELT fri med Robben valde att dra ett inlägg till Lewa 2 cm bort, hahahaha.
Citera
2014-03-01, 03:33
Medlem
max02s avatar
Gode gud....

Kan någon förklara för mig varför det inte går att tända en annan spelare när man redan börjat löpa med den man hade tänd först. Både i försvarsspelet och offensiven. Släpper in SÅ mycket mål på sånt. Är det bara jag eller? Herregud...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in