Citat:
Ursprungligen postat av
Viracocha
Björn Björkqvist ger en inlindad fast svidande kritik mot sitt
partis stöd till den judiska statskuppen på självaste realisten.
Är det något som räknas som "svidande kritik" så undrar jag hur du själv kategoriserar dina egna galenskaper. Björn Björkqvist är, i likhet med de flesta nationalister i Svenskarnas parti, en sansad individ som manar till eftertanke och försiktighet.
Det är väl fullt naturligt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Viracocha
Ukraina-gate har splittrat partiet.
Tror du på det själv så är du tamigfan dummare än du ger sken av, vilket måste vara en bedrift av rang.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Haha
Nej, jag håller med dig, det förefaller definitivt inte vara så enkelt som en glasklar konflikt mellan Fjärde Riket och Sion. Tyvärr, får man väl säga. Jag har också läst det mesta dom senaste dagarna i tråden du hänvisar till, men samtidigt finns det ju ukrainare som strävar efter nationellt självbestämmande och det är deras öde i den här konflikten som det är angeläget och intressant att följa.
Naturligtvis är det så. Vi vill gärna att våra val ska vara glasklara, svart och vitt, men så är det tyvärr sällan. Revolutionen i Ukraina ska inte ses som en storslam eller slutgiltig lösning, det är i bästa fall ett tillfälle där nationalistiska och antiglobalistiska krafter har möjlighet att flytta fram sina positioner.