Ja, det gick inte ens att buda på spelarna, provade från alternativt konto.
Så det stannade vid 1k, och sedan några minuter senare var den helt plötsligt avslutad och slutat på 1k, så jo, det är deras fel till 100%.
Det var ju just därför de gick för så billigt, för att servrarna krånglade nyss och en massa spelare kunde inte ens komma åt sin trade pile och sin watch list, och det verkar ha medfört att det inte ens gick att bidda på spelarna.
Nu är man glad att man fått en anledning att låta bli FUT iallafall.
varför listar du dom för 1k? Är väl inte EAs fel att du är lat?
Brasselirarna på FUT 12 var helt galna, Pato, Robinho, Nilmar, Welliton osv. Sen får man inte glömma El Shaarawy med 5 star weak foot och 5 star skills!
Den gamla goda tiden..
Japp, jag kan inte förstå varför dom ska vara så sparsamma med skills och weakfoot, ge Ribery och Ronaldo 5 i båda genast
E: Ge vår svenske superman Ibrahimovic 5 i båda med!
Ni som kan Neymar, var i banan ska han spelas? Funkar han bra som CF i 4-3-3(5)?
spelade inte supermycket med honom, jag trivs inte riktigt med honom per coins. Men jag tycker han är lite svag i CAM/CF rollen. Visst e du grym på dribbla så tar du dig nog igenom, men jag tyckte mest om han som ST mtp hans pace och avslut. Men tror han gör sig som bäst som LW.
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-28 kl. 22:17.
spelade inte supermycket med honom, jag trivs inte riktigt med honom per coins. Men jag tycker han är lite svag i CAM/CF rollen. Visst e du grym på dribbla så tar du dig nog igenom, men jag tyckte mest om han som ST mtp hans pace och avslut. Men tror han gör sig som bäst som LW.
Okejokej, är faktiskt lite sugen på hans IF Enda sega är att jag då måste sälja Ronaldo.