Citat:
Ursprungligen postat av
Bluxor
Faaaaan vad drygt detta spel kan vara

Tog mig enkelt till final i guldcupen (4-0 3-0 1-0)..
Han jag möter var bland dom enklaste jag mött av alla i cupen.. Men jag förlorar?! Orsak? "free cornor hora" som jag kallar det. Han lyckades 2 ggr unde matchen skjuta hårt skott på mina spelare som flög upp i luften och gick ej att rädda utan flög över linjen och båda hörnorna sätter han..
Själv då? Måste vara bland det drygaste jag varit med om.. För det första så hade jag klart fler hörnor än honom och inte fan lyckas jag sätta dom fast jag har bra nickspelare.. Skotten misslyckas också att sättas och även de få inlägg jag testade mig på bara för att han körde med att få "gratis hörnor". Enda målet jag lyckas få in är en straff.. Hade 23/17 i skottstatistiken.. Resten har jag ingen aning för jag orkade inte kolla på det när man förlorar en match som inte alls borde vara min förlust sett till hur matchen såg ut (tänk er Barcelona förlorar mot Hammarby en dag Barcelona faktiskt spelar bra.. så för jävligt kändes det)
För övrigt innan någon undrar vad det är för något jag hittat på så menar jag att "gratishörnor" är inte som att jag klantade mig och råkade slå ut bollen över linjen när han attackerar på kanten eller att han skjuter den på målvakten/har ett bra läge, men träffar en spelare o den går ut. Utan när man medvetet skjuter på motståndaren för att den ska gå ut..
Och så konstigt är det ju inte, folk gör så för att dom vet hur kasst EA har gjort fifa14 där nickmål är OP -.-
Btw på tal om det.. Ni som spelat länge hur rankar ni fifa14 spelmässigt? Själv har jag endast kört UT på 13+14 och där föredrar jag helt klart pacehororna i 13 än nickhororna i 14.. Var så mycket enklare att skydda sig mot pacehororna faktiskt.. Så för mig är ju då 14 det sämsta Fifa i UT..
tl;dr, undantag sista stycket
gav 13 chansen häromdan med ett ~10 mil lag med TOTS ibra, TIF ronaldo och flera TOTY spelare. trodde jag skulle få tillbaka lusten då 14 enligt mig är ganska dåligt. men herre jävlar vilket skitspel 13 var asså. det gick ALLDELES för fort och man blev helt seg i huvudet efter att par matcher. håller tummarna att 15 blir bättre, men troligtvis inte då FIFA inte har någon konkurrens alls. dom kan bara fortsätta släppa samma skit år efter år och jag och (nästan) alla andra kommer ändå köpa det :/
Citat:
Ursprungligen postat av
Ollie2112
Är if Toivonen Bra?
tyvärr inte mycket bättre än hans NIF. distansskotten borde rimligtvis nästan vara i samma klass som ibras om man kollar IG-stats, men dom var inte i närheten. väldigt slö, 3* skills osv.. nä, det finns bättre alternativ