2014-02-28, 18:04
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrStruts
Har Modric spelat tillräckligt bra för att få en upgrade? Följer inte La Liga, men säkert någon som gör det härinne! Funderar på om det är värt att hålla kvar honom, eller sälja honom nu, när han ändå gått upp i pris?
Har har varit helt fenomenal den här säsongen igenom, förtjänar i mina ögon 87/88 fast man kan aldrig säkert veta om en spelare får en upgrade eller inte, tvekar på att Modric får en.
Citera
2014-02-28, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrStruts
Har Modric spelat tillräckligt bra för att få en upgrade? Följer inte La Liga, men säkert någon som gör det härinne! Funderar på om det är värt att hålla kvar honom, eller sälja honom nu, när han ändå gått upp i pris?
Nej, 85 räcker. Däremot förtjänar han defending upgrade till nästa fifa
Citera
2014-02-28, 18:05
Medlem
Faaaaan vad drygt detta spel kan vara Tog mig enkelt till final i guldcupen (4-0 3-0 1-0)..

Han jag möter var bland dom enklaste jag mött av alla i cupen.. Men jag förlorar?! Orsak? "free cornor hora" som jag kallar det. Han lyckades 2 ggr unde matchen skjuta hårt skott på mina spelare som flög upp i luften och gick ej att rädda utan flög över linjen och båda hörnorna sätter han..

Själv då? Måste vara bland det drygaste jag varit med om.. För det första så hade jag klart fler hörnor än honom och inte fan lyckas jag sätta dom fast jag har bra nickspelare.. Skotten misslyckas också att sättas och även de få inlägg jag testade mig på bara för att han körde med att få "gratis hörnor". Enda målet jag lyckas få in är en straff.. Hade 23/17 i skottstatistiken.. Resten har jag ingen aning för jag orkade inte kolla på det när man förlorar en match som inte alls borde vara min förlust sett till hur matchen såg ut (tänk er Barcelona förlorar mot Hammarby en dag Barcelona faktiskt spelar bra.. så för jävligt kändes det)

För övrigt innan någon undrar vad det är för något jag hittat på så menar jag att "gratishörnor" är inte som att jag klantade mig och råkade slå ut bollen över linjen när han attackerar på kanten eller att han skjuter den på målvakten/har ett bra läge, men träffar en spelare o den går ut. Utan när man medvetet skjuter på motståndaren för att den ska gå ut..

Och så konstigt är det ju inte, folk gör så för att dom vet hur kasst EA har gjort fifa14 där nickmål är OP -.-

Btw på tal om det.. Ni som spelat länge hur rankar ni fifa14 spelmässigt? Själv har jag endast kört UT på 13+14 och där föredrar jag helt klart pacehororna i 13 än nickhororna i 14.. Var så mycket enklare att skydda sig mot pacehororna faktiskt.. Så för mig är ju då 14 det sämsta Fifa i UT..
Citera
2014-02-28, 18:10
Medlem
Är if Toivonen Bra?
Citera
2014-02-28, 18:13
Medlem
max02s avatar
Vilka är dom tre jobbigaste anfallarna att möta tycker ni?

Säger Jovetic, Carroll och Aubameyang. Så jävla äckliga är dom allihopa.
Citera
2014-02-28, 18:14
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollie2112
Är if Toivonen Bra?
Nej han e helt värdelös, körde han och IF Khalili på topp o han var mycke bättre
Citera
2014-02-28, 18:15
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02

Aubameyang och Ibarbo tycker jag är jobbigast, lyckas alltid göra nickmål mot mig
Citera
2014-02-28, 18:20
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02

Möter jag balotelli ligger jag redan under med 0-1.
Kan inte spela en match emot honom utan att han gör mål..
Citera
2014-02-28, 18:21
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
vem är det
Grym eller?

Ah han e grym, bra skott också.
Citera
2014-02-28, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Faaaaan vad drygt detta spel kan vara Tog mig enkelt till final i guldcupen (4-0 3-0 1-0)..

Han jag möter var bland dom enklaste jag mött av alla i cupen.. Men jag förlorar?! Orsak? "free cornor hora" som jag kallar det. Han lyckades 2 ggr unde matchen skjuta hårt skott på mina spelare som flög upp i luften och gick ej att rädda utan flög över linjen och båda hörnorna sätter han..

Själv då? Måste vara bland det drygaste jag varit med om.. För det första så hade jag klart fler hörnor än honom och inte fan lyckas jag sätta dom fast jag har bra nickspelare.. Skotten misslyckas också att sättas och även de få inlägg jag testade mig på bara för att han körde med att få "gratis hörnor". Enda målet jag lyckas få in är en straff.. Hade 23/17 i skottstatistiken.. Resten har jag ingen aning för jag orkade inte kolla på det när man förlorar en match som inte alls borde vara min förlust sett till hur matchen såg ut (tänk er Barcelona förlorar mot Hammarby en dag Barcelona faktiskt spelar bra.. så för jävligt kändes det)

För övrigt innan någon undrar vad det är för något jag hittat på så menar jag att "gratishörnor" är inte som att jag klantade mig och råkade slå ut bollen över linjen när han attackerar på kanten eller att han skjuter den på målvakten/har ett bra läge, men träffar en spelare o den går ut. Utan när man medvetet skjuter på motståndaren för att den ska gå ut..

Och så konstigt är det ju inte, folk gör så för att dom vet hur kasst EA har gjort fifa14 där nickmål är OP -.-

Btw på tal om det.. Ni som spelat länge hur rankar ni fifa14 spelmässigt? Själv har jag endast kört UT på 13+14 och där föredrar jag helt klart pacehororna i 13 än nickhororna i 14.. Var så mycket enklare att skydda sig mot pacehororna faktiskt.. Så för mig är ju då 14 det sämsta Fifa i UT..

Jag har spelat UT 12,13 och 14. 12an var bäst, 14 sämst.
Citera
2014-02-28, 18:33
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Möter jag balotelli ligger jag redan under med 0-1.
Kan inte spela en match emot honom utan att han gör mål..
Kan bara instämma.
Citera
2014-02-28, 18:35
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Kan bara instämma.

känner så mot dom flesta BPL forwards. Oavsett hur kassa dom är så ligger jag under med 2-0 efter 15min sen är det uppförsbacke resten av matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in