2014-02-28, 12:47
Medlem
htsolna08s avatar
FIFA 14 Potential Upgrades

https://www.youtube.com/watch?v=43PbRS-vlrY&feature=c4-overview&list=UU1ua-Yt9cUHvali5hJWtRmA
Citera
2014-02-28, 13:00
Medlem
Någon som kan bygga ett snyggt runt 200 k lag eller? Vill ha ett jag kan hålla bra med boll med. Kanske få in typ iniesta eller någon sådan? Xavi kanske? Ni hänger med?
Citera
2014-02-28, 13:02
Medlem
Har: http://www.futhead.com/14/squads/7465995/ än så länge men blir lite dyrt...
Citera
2014-02-28, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
FIFA 14 Potential Upgrades

https://www.youtube.com/watch?v=43PbRS-vlrY&feature=c4-overview&list=UU1ua-Yt9cUHvali5hJWtRmA
av itani...
kunde dock inte låta bli att kolla videon. han var inte helt ute och cyklade iaf. troligtvis för att subscribers sa åt honom vilka spelare som borde vara med.

vieri - suker är en jävligt vass duo btw, rekommenderar den verkligen påminner lite om varandra. vieri är dock lite mer av en target
Senast redigerad av Guap 2014-02-28 kl. 13:35.
Citera
2014-02-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
av itani...
kunde dock inte låta bli att kolla videon. han var inte helt ute och cyklade iaf. troligtvis för att subscribers sa åt honom vilka spelare som borde vara med.

vieri - suker är en jävligt vass duo btw, rekommenderar den verkligen påminner lite om varandra. vieri är dock lite med av en target
Om man bara vore på lådan
Citera
2014-02-28, 13:35
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
av itani...

vieri - suker är en jävligt vass duo btw, rekommenderar den verkligen påminner lite om varandra. vieri är dock lite med av en target
Har själv testat Vieri och blev inte alls imponerad. Vad lirar du för lag? Kanske borde ge honom en chans till då hans stats är ritkigt fina.
Citera
2014-02-28, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Han beskrev ju hur man gjorde den

Tycker du själv att han beskriver hur man går till alla objekt som precis blivit upplagda?
Jag kan då inte se hur han skriver HUR man går till 59e minuten. Men men, ditt svar var väldigt bra och hjälpte verkligen till..

"sämsta metoden att tjäna coins på, menmen... sök på någon usel spelare, gå till 59e minuten och lägg buden

e: sök på max bid 600c om hans är rare, 300c om han är nonrare.
Citera
2014-02-28, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Har själv testat Vieri och blev inte alls imponerad. Vad lirar du för lag? Kanske borde ge honom en chans till då hans stats är ritkigt fina.
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=dvyWz3Lqbtri:360

är dock inte helt nöjd med di maria.. han är överallt men ingenstans. h/h på båda yttrarna är nog inte optimalt, men el shaa är helt sjukt bra, så han blir kvar iaf
juanfran är sämst i laget, men vet inte vem jag ska ha där annars.. har inte deg till alves, och carvajal var dålig han med
Citera
2014-02-28, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Tycker du själv att han beskriver hur man går till alla objekt som precis blivit upplagda?
Jag kan då inte se hur han skriver HUR man går till 59e minuten. Men men, ditt svar var väldigt bra och hjälpte verkligen till..

"sämsta metoden att tjäna coins på, menmen... sök på någon usel spelare, gå till 59e minuten och lägg buden

e: sök på max bid 600c om hans är rare, 300c om han är nonrare.
well, du får bläddra tills du kommer till 59e minuten. tar inte så lång tid om man söker på en enskild spelare, vilket jag sa att man skulle göra
Citera
2014-02-28, 13:46
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Vem får du in honom med? Nounkeu, Bruno Alves?
Lirar honom i ett ryskt fitness-lag. http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bfafPg4Nbtrk:360
Citera
2014-02-28, 13:49
Medlem
Citat:
well, du får bläddra tills du kommer till 59e minuten. tar inte så lång tid om man söker på en enskild spelare, vilket jag sa att man skulle göra

varje gång jag sökt på en specifik spelare så kommer man aldrig fram - då EA servrarna alltid krashat. men det ska alltså gå att bläddra... Använder ni Webappen eller konsollen?
Citera
2014-02-28, 14:02
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
varje gång jag sökt på en specifik spelare så kommer man aldrig fram - då EA servrarna alltid krashat. men det ska alltså gå att bläddra... Använder ni Webappen eller konsollen?

Webbappen är värdelös nuförtiden.
Ska du bläddra många sidor föredrar jag konsollen !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in