ser bra ut, ibra och messi är nog det bästa anfallsparet jag lirat med i år
hade dock ändrat formation till 4-4-2(2) och sattit in busquets istället för fabregas. isåfall får du ut mer av matuidis defensiv + lite mer längd på mittfätet
Fjärde gången sen igår som det när någon ragequittar när jag spelar ut dom kommer upp rutan med "Connection has been lost..." men sen låser sig hela spelet där så jag måste stänga av konsollen = förlust för mig och sämre DNF. BRA JÄVLA JOBB EA!!!
Hur ska man egentligen ta sig ur en trend då allt går emot en? Då menar jag inte resultatmässigt, utan mer spelmässigt. Jag spelar som jag brukar göra, men helt plötsligt har hela laget börjat bete sig förbannat lustigt. Bollkontrollen på spelare som till exempel Reus är i klass med en bronsspelares. Passningarna går skevt och inte alls som de brukar, spelarna står helt stilla och skiter i att över huvud taget ta löpningar i offensiv- såväl som defensiv riktning.
Hur ska man egentligen ta sig ur en trend då allt går emot en? Då menar jag inte resultatmässigt, utan mer spelmässigt. Jag spelar som jag brukar göra, men helt plötsligt har hela laget börjat bete sig förbannat lustigt. Bollkontrollen på spelare som till exempel Reus är i klass med en bronsspelares. Passningarna går skevt och inte alls som de brukar, spelarna står helt stilla och skiter i att över huvud taget ta löpningar i offensiv- såväl som defensiv riktning.
Tacksam för svar.
Lira lite snabbmatcher om du inte redan gör det, brukar gå bra där