Citat:
Ursprungligen postat av
VMiLavemang
Varifrån kommer uppgifterna om att han har en GSM-störare/jammer?
Mig veterligt är väl dom klassade som krigsmaterial och behöver specialtillstånd, om man överhuvudtaget kan få det. Skäl nog för en husrannsakan=
absolut-justice: IP-adressen är utskriven i klartext i ett av mejlen som jag postat här
Jag undrar vad som hände den 28 januari 2014 som föranledde det här mejlet från Patrik Mattsson till Jonas Häger?
From:Patrik Mattsson <swepma@gmail.com>
To:Jonas Häger <jonashager08@gmail.com>; missinginactionorg . <jonte0ne@hotmail.com>
Sent; ti 2014-01-28 14:53
Ring Patrik , Viktigt
0729-145 995
Ja, GSM-störare etc. är inte tillåtet i sig och använder man dem är det ännu värre. Vad jag vet är det inte tillåtet alls för civilt bruk utan det är som du säger specialtillstånd (eller Telekrigföring d.v.s. militärt) som gäller. Häger visade ett tilltagande intresse för den typen av teknologier under 2011/2012. Vet inte om det har att göra med hans förkärlek för att mixa kokain och amfetamin och den typ av umgänge/problem som kan följa där men...
Apropå vad du skrev om IP så blev Absolut Justice avstängd i 6 mån för 1.06 i denna tråd och kan därmed inte kommentera här.