2013-05-10, 14:19
Medlem
rochsteins avatar
Har hon börjat igen? Om inte när ska hon ? Hoppas hon inte tar en lång paus o går upp i vikt som andra skådisar har gjort. Dock är hennes amerikanska filmer rätt tråkiga.
Citera
2013-05-10, 17:37
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Har i ett flertal trådar på snuska.com läst att hon ursprungligen kommer från Hörby i Skåne. Nån som vet nåt mer om det?

Anette är tysk, född i en liten tysk stad nära gränsen till Frankrike.
Citera
2013-05-11, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Anette är tysk, född i en liten tysk stad nära gränsen till Frankrike.

precis som jag skrev 2013-03-18, 09:55

Citera
2013-05-11, 13:37
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molnbroder
precis som jag skrev 2013-03-18, 09:55

Jag ser det nu, men tror jag missade efter att ha kollat de första posterna och tänkt 'jaha, en massa länkar till Anettes filmer, då kan jag ju lika gärna reda ut det där med vart Anette kommer ifrån....'

Bra länkar f ö - tack för dina poster.
Citera
2013-05-20, 14:15
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Tacka vet jag när hon gjorde GGG back in the days!

Håller helt med dig, hon var fantastiskt pervers och härlig.

Undrar btw om det finns tjejer som gillar G.G.G filmerna, eller är det enbart män?
Senast redigerad av Kruz 2013-05-20 kl. 14:39.
Citera
2013-05-20, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Håller helt med dig, hon var fantastiskt pervers och härlig.

Undrar btw om det finns tjejer som gillar G.G.G filmerna, eller är det enbart män?
det finns nog tjejer som uppskattar dom filmerna, men dom är nog inte så många
Citera
2013-05-20, 20:31
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
det finns nog tjejer som uppskattar dom filmerna, men dom är nog inte så många

Nej det är nog troligtvis så. Hade varit intressant att höra en kvinnas version av vad hon gillar med den typ av porr som Annette gör i GGG filmerna.
Citera
2014-02-25, 10:56
Medlem
Ter-minators avatar
Någon som har nåt nytt på henne? Blir ju tokig snart, hon är så jävla nice. Hade vart en dröm att få knulla henne ordentligt
Citera
2014-02-25, 13:49
Medlem
kinky_Ms avatar
Hon var bra under tiden med GGG. Medan John Thompson var kvar. De filmer som kommer från GGG nu är mest skit.
Sedan hon flyttade från Tyskland har hon mest gjort äcklig negerporr.
Någon större skönhet har hon aldrig varit.
Citera
2014-02-25, 22:02
Medlem
Babianens avatar
Jag tycker inte alls att hennes amerikanska scener suger. En hel del av dem är faktiskt väldigt nasty. Den med öl flaskorna är väldigt sexig. Och scenerna hon gör med Jada Fire är ganska speciella. Den med Manuel Ferrara där hon är fastbunden i början är rätt bra. Så jag förstår inte vart allt detta hat kommer ifrån.
Citera
2014-02-26, 02:55
Medlem
Ter-minators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tycker inte alls att hennes amerikanska scener suger. En hel del av dem är faktiskt väldigt nasty. Den med öl flaskorna är väldigt sexig. Och scenerna hon gör med Jada Fire är ganska speciella. Den med Manuel Ferrara där hon är fastbunden i början är rätt bra. Så jag förstår inte vart allt detta hat kommer ifrån.
Håller med, gillade henne inte alls först men när man ger henne en chans fastnar man.. Hon kan suga som ingen annan och tar den gärna i alla hål utan problem Verkar va riktigt skön, fett nasty av sig som du säger! Men hon har inte gjort nåt nytt eller? Hittar inget Nu för tiden är ju all porr nästan likadan....
Citera
2014-02-26, 03:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ter-minator
Håller med, gillade henne inte alls först men när man ger henne en chans fastnar man.. Hon kan suga som ingen annan och tar den gärna i alla hål utan problem Verkar va riktigt skön, fett nasty av sig som du säger! Men hon har inte gjort nåt nytt eller? Hittar inget Nu för tiden är ju all porr nästan likadan....

Hon är min all-time favvo i att suga. Men hon gjorde GGG sedan lite i USA men sedan blev det inget mera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in