2014-01-15, 23:06
Medlem
Robertuzs avatar
I början tyckte jag om Petter, men det tog slut 50 avsnitt in. Soran tycker jag bidrar med en soft inställning till alla olika ämnen och diskussioner, vilket denna podcast egentligen är - soft. Aron har blivit bättre med tiden, och det tillfällen David Druid eller Martin Soneby gästar, då är TSKNAS som allra bäst.

''En sund hund.... han har sundet i sig!''
Citera
2014-01-16, 16:26
Medlem
canadianresourcess avatar
TSKNAS har successivt blivit sämre och sämre. Det känns som att Soran och Petter inte ens försöker göra en bra podd längre. Näst senaste avsnittet var fan katastrof. Senaste med Varela var bara marginellt bättre. Dom verkar ju inte ens försöka få tag i nya gäster längre utan tar bara typ första bästa polare typ.
Citera
2014-01-16, 17:55
Medlem
Ronilles avatar
Bobo Krull och Per Lärnström borde bjudas in igen. De avsnitten är ju sjukt roliga!
Citera
2014-01-23, 20:57
Medlem
Rakshasas avatar
Har som andra här i tråden börjat tappa intresset för TSKNAS men ändå, när jag läste att Linnea Wikblad skulle vara med senast kunde jag inte hålla mig, hon är ju bra jävla podsmart alltså. Och sorans skildring av snutincidenten var faktiskt ganska kul.
Senast redigerad av Rakshasa 2014-01-23 kl. 21:01.
Citera
2014-01-23, 22:24
Medlem
Ronilles avatar
Senaste avsnittet var ju riktigt bra! Martin Sonebys incident med polisen, P3 guld och så vidare. Önskar att de fortsätt såhär. Håller dock med Linnea var en grym gäst och det spelar ju en stor roll.
Citera
2014-02-04, 19:47
Medlem
talgoxens avatar
Senaste var ju verkligen skit.

Sporttjejerna var ju helt ointressanta!
Citera
2014-02-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talgoxen
Senaste var ju verkligen skit.

Sporttjejerna var ju helt ointressanta!

+1!

Sportavsnitten laddar jag inte ner..
Citera
2014-02-12, 17:49
Medlem
Elwisps avatar
Senaste avsnittet var ett riktigt bottennapp, Jakob Öqvist var med i Alla mina kamrater förra veckan och drog PRECIS samma stories nu. Som att lyssna på samma avsnitt två gånger.
Citera
2014-02-12, 22:14
Medlem
camejos avatar
Soran Ismail måste vara Sveriges mest lyckosamma underhållare. Först inblandad i järnrörsskandalen som gav honom ett halvår av sympatier, kudos och publicitet. Nu när det har lagt sig väcker SR det till liv igen när de sparkar honom och han får ytterligare en våg av kudos.

Tröttsamt.
Citera
2014-02-13, 12:20
Medlem
Caffreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Soran Ismail måste vara Sveriges mest lyckosamma underhållare. Först inblandad i järnrörsskandalen som gav honom ett halvår av sympatier, kudos och publicitet. Nu när det har lagt sig väcker SR det till liv igen när de sparkar honom och han får ytterligare en våg av kudos.

Tröttsamt.
Det var väl ändå han som "väckte" det till liv så han fick sparken?
Citera
2014-02-24, 21:25
Medlem
HalChases avatar
Soran hade tur att han fick en chans att få det att verka som att han egentligen inte vill ta en paus, men gör det för att han "inte klarar att vara opolitisk". I själva verket har han ju suttit i veckor och gnällt i TSKNAS om hur gärna han skulle sluta vara med i Morgonpasset.
Citera
2014-02-25, 21:04
Medlem
talgoxens avatar
Ibland är Aron rolig men ofta slår han över till att bara vara arrogant och besserwisser-aktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in