Bygg din självkänsla och förstå dina egna kvaliteter. Som jag nämnde i tråden om Peter-pan komplex så är det svårt att få kvinnor till långvariga förhållanden ifall du inte är "självständig" vid högre ålder. Detta kan leda till problem, så att jobba lite på det också är ett stort hjälpmedel ifall du vill ha en relation.
Att du har "pojkutseende" borde väl förövrigt vara en tillgång snarare än ett hinder?

Iallafall om du spelar det på rätt sätt och är gullig och trevlig och inte försöker spela "hård". Vet att en hel del kvinnor gillar "pojkaktigt" utseende.
Vet hur det är att vara ett "malplacerad aspiefreak" det kan både vara det underbaraste och mest bedrövliga som finns beroende på vad du gör av saken. Det är dock någonting jag kan hjälpa dig att ta itu med då det är ett problem jag både har och har övervunnit och gjort till en "fördel"

Det viktigaste är att helt enkelt vara "stolt aspie". Var stolt över din säregenhet och dina speciella funktioner men var även noga med att kolla över dom mer negativa aspekterna utav just DIN diagnos. Alla aspies är vi olika så att säga

Likväl som att "normala" personer är olika. Skäms definitivt inte över din diagnos, det kommer få folk att ta avstånd ifrån dig.
Att vara introvert som diagnosen medföljer gör att krogen inte är den bästa raggningsmiljön för dig. Du kommer att vara i underläge i den miljön då extroverta personer trivs bättre där. Vem vinner en kamp mellan människa och haj? Det beror på ifall ni kämpar på vatten eller på land. Lite den principen gäller på krogen. En haj på land är helt hjälplös. Jag skulle om jag var du ta mitt raggande till mer "slutna" sällskap såsom bokcirklar eller poesikvällar och dylikt där man är i mindre tightare grupper, helst inte fler än 4-5 dock, men allt under 10 bör vara till din fördel. Där kan din introverta sida trivas bättre, speciellt då det är en lugn inte så livad miljö.
Det du får tänka på då är att det riskerar att ta långsammare än vad krogsvängen tar. Detta då dina kontakter med personerna ifråga blir mer "personliga" i mindre grupper.
Hoppas det jag har sagt kan vara till någon hjälp alls och inte bara framstår som något osammanhängande mumlande!
EDIT: Viktigt, jobba på din självkänsla! Vet att jag sa det från början och säkert sagt det några gånger till under mitt inlägg, men det är oerhört oerhört viktigt att du känner dig trygg i dig själv som individ! Vill därför avsluta med det. För om det är något du bör ta med dig så är det att du ska jobba på din bild av dig själv som individ och att det inte är "viktigt" att ha en relation utan vad som är viktigt är att du mår bra med dig själv.