2014-02-24, 23:57
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
FB t.ex. Han har bott längre i grannskapet än FS, och har en traktor som klarade vägen när den inte var röjd.

Jag klarade av vägen när den i te var röjd
Citera
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Ja, det är ju inte en väg man chansar på att åka in på...

Nej, och han nekade i förhör om att han inte är en friluftsmänniska. Men grannarna såg honom strosa omkring i naturen med kamera runt halsen ofta. Han kände väl till området. Fågelvägen är det inte långt. Det va tur man fann henne för annars hade han gått fri, och det är en otäck tanke måste jag säga.

Fredriks agerande efter han sköt Marina är en otäck historia, och tillhör inte vilken mördare som helst.
Han är totalt avsaknad av empati, och dom kommer rövkn*lla han på anstalten om dom får en chans.
Han kommer säkerligen till Skogome eller liknande som resten kvinno och barnskändare.
Citera
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Det var iaf ingen av Marinas bilar.

För att?
Citera
2014-02-24, 23:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag klarade av vägen när den i te var röjd
Var du där före 2011?
Citera
2014-02-25, 00:03
Medlem
Katten30s avatar
Citat:
"har kört vägen en gång innan med bil och då var det inte röjt vid sidorna av vägen. Så buskarna trädgrenarna skrapade i bilen ibland"

Oröjt 2010-07-28?
Citera
2014-02-25, 00:03
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Var du där före 2011?

Haha

Ok, den var Inte röjd lika mycket som den var idag iallafall.

Eller kanske var jag där innan 2011, har bott i närområdet och vistats mycket i området....
Citera
2014-02-25, 00:05
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten30
Citat:
"har kört vägen en gång innan med bil och då var det inte röjt vid sidorna av vägen. Så buskarna trädgrenarna skrapade i bilen ibland"

Oröjt 2010-07-28?

Vem vet?
Inte jag i allafall
Citera
2014-02-25, 00:06
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Haha

Ok, den var Inte röjd lika mycket som den var idag iallafall.

Eller kanske var jag där innan 2011, har bott i närområdet och vistats mycket i området....
Okej, då vet vi att vägen inte är okänd för boende i grannskapet.
Citera
2014-02-25, 00:06
Medlem
Katten30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det ser ut som en jävla skog som verkligen är öde, och en väg som är traktorväg i princip.
Snacka om att han trodde han satt säkert med det gömstället, men tack vare Missing people återfanns Marina. Jävlar vilken obygd det är måste jag säga, och vem fan skulle hitta hit om man inte kände till platsen?

Varför har Hyundaien inga skrapmärken?
Citera
2014-02-25, 00:09
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten30
Varför har Hyundaien inga skrapmärken?

Fråga Fredrik Svensson varför P-rutan va våt. Och det har ingen som helst betydelse för utgången i målet om han så bar Marina i käften till fyndplatsen. Vidare har tråden svårt för sannolikhetsbegreppet och verklighetsuppfattningen. Vi får se vad Hovrätten anser vara troligt i sitt domslut och deras resonemang. För min personliga del är det Marinas jeep som använts och det med underlag.

Dessutom har förundersökningen kommit fram till att lite vatten tar bort alla skrapmärken. Så det är liksom utrett om någon missat detta.
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-02-25 kl. 00:12.
Citera
2014-02-25, 00:09
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vem vet?
Inte jag i allafall
Buskarna skrapade i din bil. Det fanns inga repor i Marinas bilar. De har alltså inte kört på vägen oröjd.
Citera
2014-02-25, 00:14
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Okej, då vet vi att vägen inte är okänd för boende i grannskapet.

Jag visste då inte om denna väg eftersom jag aldrig har varit och dragit i kättingen. Fann aldrig någon anledning till att försöka eller gå in där. Det finns x antal vägar med bommar eller kättingar i svartedalen.
Eftersom det finns det så antar jag att allmänheten inte har där att göra och därför inte funnit anledning till att gå in på dessa vägar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in