2014-02-24, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Han behöver ju aldrig springa..
Hur tänkte du nu? Han tar ju stryk gång på gång.
Citera
2014-02-24, 19:52
Medlem
Finansmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Ja, och bajen har tio-talet som står bredvid. Men om du läser mitt inlägg tillräckligt långsamt för att uppfatta vad det faktist står så ser du att det jag tar upp är faktumet att de står mitt i och helt klart trycker på.
Sen har det säkert ingenting med utgången att göra, men ni kan fan inte neka till att det ger ett psykologiskt övertag.

Vad är det för jävla attityd?

Om du kollar på filmen, tillräckligt långsamt, så ser du att vid minst 2 tillfällen så trycker Dif också på. Extra tydligt är det i slutet 3 min in i filmen. Sen har jag en annan film från samma tillfälle där det också är tydligt. Om det påverkar resultatet? Aldrig! Dock så kan det ha en viss psykologisk effekt såklart men jag anser att båda sidorna fick det. Nog om detta..

Bra kört från båda sidorna och extra grattis till BO som levererar riktigt bra!
Citera
2014-02-24, 20:06
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbebjorn
Small mellan 3 BO och 5 AY, med vinst för BO

Small mellan 3 BO och 6AY. AY finns numera inte mer. Totalt pulveriserade. Borta. Poff.
Dessutom bestod "AY" av hälften FB, medans BO bestod av de yngsta man kan komma med.

Citera
2014-02-24, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finansman
Vad är det för jävla attityd?

Om du kollar på filmen, tillräckligt långsamt, så ser du att vid minst 2 tillfällen så trycker Dif också på. Extra tydligt är det i slutet 3 min in i filmen. Sen har jag en annan film från samma tillfälle där det också är tydligt. Om det påverkar resultatet? Aldrig! Dock så kan det ha en viss psykologisk effekt såklart men jag anser att båda sidorna fick det. Nog om detta..

Bra kört från båda sidorna och extra grattis till BO som levererar riktigt bra!
Ok, jag ger mig. Ser det nu när du pekar ut det
Att hänvisa till filmer du har är korkat, då får du ju isf lägga upp dem.
Men det behöva ju inte nu då jag redan är överbevisad.
Schysst vev iaf, yngrescenen levererar mycket hög kvalitet juat nu.
Citera
2014-02-24, 20:35
Medlem
Jag är jävligt neutral när det gäller yngrescenen. Har ingen favorit eftersom jag inte följer något Stockholmslag.

Bajen har kört riktigt bra den senaste tiden, jag har sett film från både senaste boxet mot DY och senaste mot AY. Min fråga är:

Vad är det för killar ni har plockat in dessa box? X-Team och KGB syntes till.
Citera
2014-02-24, 21:23
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fapstronaut
Jag är jävligt neutral när det gäller yngrescenen. Har ingen favorit eftersom jag inte följer något Stockholmslag.

Bajen har kört riktigt bra den senaste tiden, jag har sett film från både senaste boxet mot DY och senaste mot AY. Min fråga är:

Inga inplockade killar. I boxet mot DY har alla deltagande från Bajens sida varit delaktiga under en längre tid, en stor del av ligan sen 2008 när BO bildades. Att vissa har andra aktiviteter för sig spelar väl ingen roll.

Och jag känner inte heller till att KGB skulle vara delaktiga i något av boxen. När så mycket stod på spel mot AY så vill man vinna fair n square. Inga KGB mot DY.
Citera
2014-02-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fapstronaut

Det här kanske kommer som en chock för dig men ALLA klubbar har grabbar som är med i diverse grupperingar och då menar jag ALLA Dif AIK GBG och HIF! Så länge det har rätt ålder så är det knappast ett problem med vad de gör på sin fritid och det är knappast så att de här är folk som blivit inkallade just för det här boxet för någon av firmorna.

KGB?? Å fan! Det var lite märkligt att det inte har kommenterats från DIF eller AIK när det finns minst 4 filmer från vardera box i HD kvalité! Bara för att BO kör med KGB gör dem inte till KGB! Hade det funnits KGB som körde i boxet kan jag lova dig att El Pistolero hade skrikigt högst av alla här inne
Senast redigerad av BajenSvin 123 2014-02-24 kl. 21:40.
Citera
2014-02-24, 22:36
Medlem
Inga KGB. Däremot ett par Hit Squad som smäller på bra.
Citera
2014-02-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engi
Om allt nu ändå ska vara så arrangerat, varför inte ställa en kamera på ett stativ som kan filma allt utan massor jävla skak? Vad är egentligen fördelen med att filma så nära, ser ju knappast med "häftiga detaljer" heller pga skaket...

Knappast någon som vill lägga ut pengar på kamera/stativ för att användas några gånger per år. Dessutom förflyttar sig boxen ofta, kan inte be folk slåss där kamera vinkeln är bra...
Citera
2014-02-24, 23:20
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Inga KGB. Däremot ett par Hit Squad som smäller på bra.
Är BHS yngst på scenen?
Citera
2014-02-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Är BHS yngst på scenen?

Ja, de är -97or.
Citera
2014-02-25, 00:07
Medlem
italienaren67s avatar
Men vafan en 97a i BHS, resten 96 å ett par 95or... Ingen under 90 kilo som är med i det här boxet från bajens sida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in