Ja den hade ja redan hittat.
Sökte bar efter någon nörd här som kanske vet eller kan något annat sätt
Gör uppdrag istället. Roligare och du riskerar inte att bli bannad. Jag sitter inne på 6.5 miljoner nu och gör bara missions och är sparsam. Man klarar sig långt på det.
Gör uppdrag istället. Roligare och du riskerar inte att bli bannad. Jag sitter inne på 6.5 miljoner nu och gör bara missions och är sparsam. Man klarar sig långt på det.
Verkar ha problem med att komma ur bad sport, tänkte kolla om någon annan haft liknande problem.
Oftast blir man förlåten inom någon timme efter att ha hamnat där och så även i mitt senaste fall.
Fast så fort jag byter session så blir jag automatiskt bad sport på nytt.
Kan sedan vara där ett litet tag, jag blir förlåten och byter session och så börjar det om.
Verkar alltså som det hängt sig på något sätt.
Ingen som varit med om samma sak? Får väl kontakta Rockstar om inte annat.
Har de fixat så man kan råna banker m.m online ? det där heists DLCn ? antar den kommit nu ? är den gratis eller kostar ?
Hur funkar det är det bra/roligt ?
Har kommit lite nya saker som du kan läsa här: http://www.rockstargames.com/newswire
Men nej och nej till dina frågor.
Och hoppas VERKLIGEN inte Heist kommer kosta något med tanke på att R* marknadsförde det redan att det skulle komma med releasen och om det kommer kosta nu blir nog inte bara jag galen!
Och hoppas VERKLIGEN inte Heist kommer kosta något med tanke på att R* marknadsförde det redan att det skulle komma med releasen och om det kommer kosta nu blir nog inte bara jag galen!
Verkar ha problem med att komma ur bad sport, tänkte kolla om någon annan haft liknande problem.
Oftast blir man förlåten inom någon timme efter att ha hamnat där och så även i mitt senaste fall.
Fast så fort jag byter session så blir jag automatiskt bad sport på nytt.
Kan sedan vara där ett litet tag, jag blir förlåten och byter session och så börjar det om.
Verkar alltså som det hängt sig på något sätt.
Ingen som varit med om samma sak? Får väl kontakta Rockstar om inte annat.
Säker på att man blir förlåten mer än en gång då? Du kanske måsta vänta tiden ut...
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Har kommit lite nya saker som du kan läsa här: http://www.rockstargames.com/newswire
Men nej och nej till dina frågor.
Heists kommer inte kosta, det vågar jag säga faktiskt.
Kommer bli en update som 1.10 och så kommer nån kontakt ringa (gissar Lester) och sen kan man göra nån heistgrej. Tror inte det blir så mycket planering dock, mer ett större uppdrag.
Kommer bli en update som 1.10 och så kommer nån kontakt ringa (gissar Lester) och sen kan man göra nån heistgrej. Tror inte det blir så mycket planering dock, mer ett större uppdrag.
Förmodligen så är det tyvärr så. Det jag såg mest fram emot ang. heists var ju planeringen då jag fick intrycket av många intressanta möjligheter men så är nog inte fallet.