Är det bara jag som inte kan lösa ett viaplay-konto med mitt jävla electron? Varför har jag electron?
Trodde jag skulle få se någon OS, men tydligen inte. Otroligt. Fulstream? Ja om det behövs, missar jag hockeyn borde någon på viasat avgå, även jag själv.
Var hittar man repriser från hockeyn utöver Viaplay?
Live stream var rätt lätt att finna kan jag säga. Draculastream grävde jag fram på ett kick (full av skumma annonser, förfrågan om att installera plugins som antagligen var virus etc. men om man bara låter sidan laddas dyker videon upp i bakgrunden, sen kör man bara fullscreen för att komma runt annonserna)
Senast redigerad av Skrivbordslampa 2014-02-12 kl. 23:53.
Jag sitter i Indien med mycket laggigi wi-fi, dessutom visar indiska os-sändningarna mest damslalom och konståkning vilket kan vara helt OK, men inte ett reportage om hur man preparerar damslalombanorna under Sverige-Finland. Istället för Kan-USA har man nu bytt till en viktig cricketmatch...
Så min fråga blir, vilken stream ska jag använda, eller vilka inställningar/spelare etc etc ska jag använda för att kunna se OS-finalen med dålig bandbredd?
Jag vet att det finns fler svenskar här nere som skulle vilja veta, tack på förhand och jag hoppas ni njöt av matcherna. Jag kan berätta att en före detta snowboardstjärna (vet ej namn) är en av de huvudansvariga för damernas slalompistar.
Jag sitter i Indien med mycket laggigi wi-fi, dessutom visar indiska os-sändningarna mest damslalom och konståkning vilket kan vara helt OK, men inte ett reportage om hur man preparerar damslalombanorna under Sverige-Finland. Istället för Kan-USA har man nu bytt till en viktig cricketmatch...
Så min fråga blir, vilken stream ska jag använda, eller vilka inställningar/spelare etc etc ska jag använda för att kunna se OS-finalen med dålig bandbredd?
Jag vet att det finns fler svenskar här nere som skulle vilja veta, tack på förhand och jag hoppas ni njöt av matcherna. Jag kan berätta att en före detta snowboardstjärna (vet ej namn) är en av de huvudansvariga för damernas slalompistar.
Bump!
Sitter i samma sits och uppskattar om någon kunde bistå med hjälp att hitta någon som funkar. PM går bra
Än en gång, jag söker inte en specifik stream utan undrar vad jag gör för att maximera möjligheten att fåse OS-finalen när jag har en skräpkoppling. Vilket program är bäst? Kan jag göra ngt annat för att få se åtminstone ett hackigt OS-guld?
Än en gång, jag söker inte en specifik stream utan undrar vad jag gör för att maximera möjligheten att fåse OS-finalen när jag har en skräpkoppling. Vilket program är bäst? Kan jag göra ngt annat för att få se åtminstone ett hackigt OS-guld?
Finns det något annat alternativ än viaplay för att se Premier League och Championship matcher lagligt i sverige? Man kan ju tycka att de brittiska kanalerna borde ha någon streamin tjänst?