2014-02-21, 23:08
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Usch vad Özil suger för min del! Någon som har tips på annan CAM för hans prislapp cirkus? PL - lag
Nasri och Santi Carzorla är kungar, använder du dem så sparar du dessutom 100k
Citera
2014-02-21, 23:10
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Nasri och Santi Carzorla är kungar, använder du dem så sparar du dessutom 100k
SIF Cabaye, Suarez.
Citera
2014-02-21, 23:10
Medlem
Ja santi känns mkt bättre....
Citera
2014-02-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Hallå folket. Har någon av er erfarna FUT-användare lust att kicka iväg ett PM till mig innehållande lite tips för att bli bättre på trejding?
Ingen alls?
Citera
2014-02-21, 23:13
Medlem
Bruunkens avatar
Otroligt skönt att jag fick lite bra för 170 kr pack öppning ikväll. Yaya Toure, UP Pogba, UP Griezmann samt Alaba. Frågan är om jag ska försöka fixa ihop nåt schysst lag med Yaya samt Pogba på mittfältet. Vad tror ni om det här? http://www.futhead.com/14/squads/7144672/
Citera
2014-02-21, 23:21
Medlem
hur många här tror / har upplevt handikapp med ett lag med många IF? håller nämligen på att bygga både ett bpl och ett bundesliga lag där många av IF korten är väldigt lockande .. vill dock inte att det leder till något negativt för mig in game :P
Citera
2014-02-21, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztrimma
hur många här tror / har upplevt handikapp med ett lag med många IF? håller nämligen på att bygga både ett bpl och ett bundesliga lag där många av IF korten är väldigt lockande .. vill dock inte att det leder till något negativt för mig in game :P
kan inte uttala mig så jävla mkt men när jag hade detta http://www.futhead.com/14/squads/5668286/ + TOTY ramos vann jag inte en jävla match
Citera
2014-02-21, 23:24
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
http://www.futhead.com/14/squads/6519237/

Du kan ju sätta in IF Miranda och SIF Diego Alves ifall du vill spendera allt
Jäklar va fint, tackar
Citera
2014-02-21, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
kan inte uttala mig så jävla mkt men när jag hade detta http://www.futhead.com/14/squads/5668286/ + TOTY ramos vann jag inte en jävla match

ajdå .. vet själv att jag lätte vinner med billiga lag än mitt 2 mille jag hade med zlatte, kan dock bero på mig själv också men får väl testa och se
Citera
2014-02-21, 23:34
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Efter närmare 130 matcher med Ronaldo funderar jag på att sälja karln. Inte för att han på något sätt gör mig besviken, utan helt enkelt för att det är kul med variation. Den jag istället funderar på är Neymar IF som LW. Någon som spelat med honom och kan ge en liten review?

Det som tar emot med att sälja Ronaldo är just det faktum att man är ''First Owner'' hehe, detta ser så grymt ut! Sen stör det mig även lite att EA ska roffa åt sig cirka 100k om jag säljer.

Men som sagt, hur är IF Neymar? Sitter någon inne på ett grymt lag med honom i för cirka 3,3 miljoner på XBOX?

byt Ronaldo om du känner någon som har det du söker så slipper du massa tax
Citera
2014-02-21, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztrimma

Kör med ett laliga med rolle osv för ca 4 mil plus och ett bundes med robben som dyrast
och det är ingen skillnad i antal vinster mellan de lagen.

kör if rolle, if piquet och toy ramos.

hade ett 7 mille lag förra året och kände absolut imte av något HCP, snarast att de som slog en var bättre svårare än så är det inte

IMO är det hcp endast en dålig ursäkt, för att man inte är bättre än den man torskar mot
Citera
2014-02-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Kör med ett laliga med rolle osv för ca 4 mil plus och ett bundes med robben som dyrast
och det är ingen skillnad i antal vinster mellan de lagen.

kör if rolle, if piquet och toy ramos.

hade ett 7 mille lag förra året och kände absolut imte av något HCP, snarast att de som slog en var bättre svårare än så är det inte

IMO är det hcp endast en dålig ursäkt, för att man inte är bättre än den man torskar mot

ja, jag känner också så.. tror det sitter mest i huvudet faktiskt Tack för svaret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in