2014-02-21, 15:36
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Nej! Se själv! Det är skitjobbigt

Jobbigt och patchat, man kan inte gör sådär längre.

Jaja, en logga är inte så viktig ändå.
Citera
2014-02-21, 15:43
Medlem
MalachiYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Jag tror att man bara får en stjärna ibland, vet inte riktigt för ibland blir det 3. Kan vara så att om du dödar vakterna får du 3 stjärnor.

Ja det där med trafiken som kör på en är jobbigt. Jag kikar alltid bakom mig och ifall det står en bil där kommer han köra på mig. Det löses på bästa sätt genom att ställa sig lite snett bakom trucken, på sidan av vägen. Då kommer bilen ändå köra in i trucken, men man kan enkelt plocka upp påsarna utan att bli mosad.

Tack så mycket! Ska finslipa på tekniken

Ja, alla dessa bilar som kör över en vid panik! Haha, irriterande men lite underhållande ibland. Sen är det kul att få två random personer på gatan att börja slåss, kommer inte ihåg hur jag gjorde, men kul är det!
Citera
2014-02-21, 15:48
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalachiYork
Tack så mycket! Ska finslipa på tekniken

Ja, alla dessa bilar som kör över en vid panik! Haha, irriterande men lite underhållande ibland. Sen är det kul att få två random personer på gatan att börja slåss, kommer inte ihåg hur jag gjorde, men kul är det!

Slå till en person sedan springer du och ställer dig bakom en annan så kommer han råka slå honom när han försöker slå dig. Så gjorde jag i IV i alla fall.
Citera
2014-02-21, 15:56
Medlem
MalachiYorks avatar
Citat:
Slå till en person sedan springer du och ställer dig bakom en annan så kommer han råka slå honom när han försöker slå dig. Så gjorde jag i IV i alla fall.

Haha ja det var typ så jag gjorde.

Vet inte varför men jag tycker det är sjukt rogivande att åka ubåten i online mode. Har man en bounty på sig blir det även svårt för andra spelare att döda en.
Citera
2014-02-21, 17:00
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Haha ja det var typ så jag gjorde.

Vet inte varför men jag tycker det är sjukt rogivande att åka ubåten i online mode. Har man en bounty på sig blir det även svårt för andra spelare att döda en.

Har inte hittat ubåten i online. Men har inte letat heller, vore kul att åka den i alla fall...

Vart hämtade du din?
Citera
2014-02-21, 17:08
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Så, nu har man nått 100.

Några levlar kvar tills Minigun
Citera
2014-02-21, 17:24
Medlem
MalachiYorks avatar
Citat:
Har inte hittat ubåten i online. Men har inte letat heller, vore kul att åka den i alla fall...

Vart hämtade du din?

Det finns en pir med merryweather och helikoptrar nära hamnen där man hämtar bilar till Simeon.
Ett stort hangar helt enkelt, svårt att beskriva, men om du har kört uppdraget där man ska hämta ett dokument åt Lester i ett kassaskåp. I den byggnaden är det. Området heter Elysian Island.

http://www.youtube.com/watch?v=HKzaeypuIzA
5:54 till höger om gubben ser du en kaj, vattnet precis där finns ubåten.
Senast redigerad av MalachiYork 2014-02-21 kl. 17:34.
Citera
2014-02-21, 17:34
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Några levlar kvar tills Minigun
Ha, jo men så angelägen är jag inte för att skaffa den.
Kraftfull men inte direkt effektiv. Jag föredrar ändå min Adv. Rifle
Kände bara att jag behövde Heavy Sniper i mitt förråd och det har jag nu
Citera
2014-02-21, 17:39
Medlem
MalachiYorks avatar
Citat:

Minigun är ju fet! Finns inget bättre sätt att skrämma bort attackhelikoptrar med. Dessutom kan man slakta rätt friskt om du har många spelare runt omkring dig.

Visst är det mer klass att plocka en helikopter med en heavy sniper. Men ibland har man helt enkelt inte tid.
Citera
2014-02-21, 17:41
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Det finns en pir med merryweather och helikoptrar nära hamnen där man hämtar bilar till Simeon.
Ett stort hangar helt enkelt, svårt att beskriva, men om du har kört uppdraget där man ska hämta ett dokument åt Lester i ett kassaskåp. I den byggnaden är det. Området heter Elysian Island.

http://www.youtube.com/watch?v=HKzaeypuIzA
5:54 till höger om gubben ser du en kaj, vattnet precis där finns ubåten.

Sweet, ska utforska vid tillfälle. Brukar vara där i krokarna ibland, Merryweather-gubbar spawnar där och de är roliga att döda.

Citat:

Minigun är grymt bra för att ta ned helikoptrar med, annars är den inte till för så mycket tycker jag.
Citera
2014-02-21, 17:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Minigun är ju fet! Finns inget bättre sätt att skrämma bort attackhelikoptrar med. Dessutom kan man slakta rätt friskt om du har många spelare runt omkring dig.

Visst är det mer klass att plocka en helikopter med en heavy sniper. Men ibland har man helt enkelt inte tid.

Citat:
Sweet, ska utforska vid tillfälle. Brukar vara där i krokarna ibland, Merryweather-gubbar spawnar där och de är roliga att döda.

Minigun är grymt bra för att ta ned helikoptrar med, annars är den inte till för så mycket tycker jag.
Jo, som sagt så är minigun väl det mest logiska valet om man ska gå bärsärkagång eller försvara sig mot flygfordon.
Men i övriga missions/survival/versus så är den rätt så osmidig då man inte kan ta skydd med den framme eller gå så värst snabbt.

Och sedan är det även mer tillfredställande när man lyckas skjuta piloten med sin sniper för att få ned helikoptern
Citera
2014-02-21, 18:04
Medlem
Finns det en sida där de postar alla uppdateringar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in