Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-20, 21:44
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
hade personligen hellre kört speed eq eller deff för man vet aldrig vilka combos de kan dra in på walls, och för att ha mer speed när man hämtar packs osv xd pallar inte argumentera fördelar eftersom det är ens egna val och du verkar nöjd med ditt

Brukar gå med så pass låga druider att jag inte lurar så extremt mycket, vi brukar knalla på tills jag får 5-8 st på mig och sen bara ösa. Ligger på 1,4kk~ exp/h med bonus staminan och är nöjd med det. Är lvl 289 nu så combos är jag inte rädd för, går sällan ner på gult hp ens. Men skulle nog vara mer safe med def-set ifall druiden för t.ex.
Citera
2014-02-20, 23:44
Medlem
Citat:
kör crackat så det tar nog ett tag =(

Varför kör du med crack(?)

Någon på Elysia
Citera
2014-02-20, 23:53
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Brukar gå med så pass låga druider att jag inte lurar så extremt mycket, vi brukar knalla på tills jag får 5-8 st på mig och sen bara ösa. Ligger på 1,4kk~ exp/h med bonus staminan och är nöjd med det. Är lvl 289 nu så combos är jag inte rädd för, går sällan ner på gult hp ens. Men skulle nog vara mer safe med def-set ifall druiden för t.ex.
ja man vet ju aldrig om druiden får en kick eller lagspike, inte direkt ovanligt i tibia

Citat:
Ursprungligen postat av orangunna
Varför kör du med crack(?)

Någon på Elysia
för jag ser ingen anledning att lägga cash på ibot om de finns o få gratis
Citera
2014-02-21, 00:00
Medlem
hehe
Citera
2014-02-21, 11:35
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
lvl 20-30 på typ 4 st, dock 2 retards som går runt och rensar servern på folk under lvl 40 så polaren håller på o dra upp en mage vi kan sänka dem med, väntar även på att ibot ska bli patchat så jag kan dra igång igen! utöver det gåre fin fint har en pally som ska vara min main, kör mest dist träning atm på den på trolls

haha, alright! fattar dock inte hur ni inte dör jämt, bara från temple till dp brukar ja hinna dö på när ja orkat göra nån char på e-pvp xD
Citera
2014-02-21, 12:45
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
japp det stämmer att det är bättre det är dessa inlägg man vill se när man ska jämföra produkter, inte bara massa meningslöst svammel som den andra idioten kom med tummen upp!

stämmer det med, du kan även ändra din mac adress efter de 14 dagarna så din trial tid resettas, har en polare som gör det xd

Men denna trial tid man får är inte en sådan som bara tillåter en att använda botten i X antal timmar per dag för att sedan stängas av eller är det the real deal?
Citera
2014-02-21, 13:36
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
haha, alright! fattar dock inte hur ni inte dör jämt, bara från temple till dp brukar ja hinna dö på när ja orkat göra nån char på e-pvp xD
är säkert så på inferna, men på dolera har de flesta lite mer i skallen så de vill att folk ska lvla upp så de får lite mer motstånd. men självklart finns de vissa utan liv som sitter och rensar servern ibland, dessa brukar dock bli huntade ganska snabbt, och är det någon från guilden kräver man alltid dem på pengar för de sänkt ens char

Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Men denna trial tid man får är inte en sådan som bara tillåter en att använda botten i X antal timmar per dag för att sedan stängas av eller är det the real deal?
tror jag inte, har inte kört den men att ha en 14 dagars trial med timmar känns riktigt värdelöst. har för mig att ibot hade detta men tog bort det senare pga att folk klagade när de dog av att botten bara slutade fungera. ganska dålig marknadsföring
Citera
2014-02-21, 14:39
Medlem
Deathwanderers avatar
jo d kanske kan stämma!

o hur kmr d sig inte att du gör som din polare o kör windbot o restettar trial xD
Citera
2014-02-21, 15:20
Medlem
pozies avatar
Citat:
jo d kanske kan stämma!

o hur kmr d sig inte att du gör som din polare o kör windbot o restettar trial xD
för jag känner mig inte seriös nog för o lära mig ett nytt bott, kan ibot tillräckligt bra för o göra avancerade scripts från 0
Citera
2014-02-21, 22:49
Medlem
Deathwanderers avatar
alright

ere dolera elr calva/calvera ni e på? ;d
Citera
2014-02-22, 00:44
Medlem
pozies avatar
Citat:
alright

ere dolera elr calva/calvera ni e på? ;d
calvera atm, senare dolera
Citera
2014-02-22, 05:02
Medlem
ALZIRs avatar
Någon som har ett gammal tibia konto som inte används? Blev grymt sugen på att köra har inte kört på några år, PMa gärna

Gammal junkie på Antica/Lunara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in