2014-02-21, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Haha nä men det var en rutten trade. Du fick Ariza och Curry, ligans bästa PG mot Carmelo som har mycket snarlika stats som LMA. LaMarcus och en spelare från trading-blocket utklassar Noah och Ariza alla dagar i veckan. Det ser du nog också om du tänker efter.

Du har bara JR på trading block. Är tveksam till att du gått med på Ariza+Noah för LMA+JR spliff.
Citera
2014-02-21, 06:31
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Du har bara JR på trading block. Är tveksam till att du gått med på Ariza+Noah för LMA+JR spliff.

Jag menade FA's och nix, den hade inte gått igenom.

Ska komma med ett bra erbjudande till dig, alla andra faggots ignorerar/skiter i vilket ändå verkar det som.
Citera
2014-02-21, 07:06
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:

Offerrrrrr.
Citera
2014-02-21, 07:06
Medlem
Citat:
Jag menade FA's och nix, den hade inte gått igenom.

Ska komma med ett bra erbjudande till dig, alla andra faggots ignorerar/skiter i vilket ändå verkar det som.

Uppsala Swans och SS chuckers är inaktiva så de kan du skita i.

Och Dropout gör ingen trade med Ladd innan du konsulterar med farbor Mock, mycket troligt att jag möter ladd i första rundan.

Anledningen ovan spelar ingen roll glömde jag och säga, jag hjälper dig för ditt egna bästa
Citera
2014-02-21, 07:12
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Uppsala Swans och SS chuckers är inaktiva så de kan du skita i.

Och Dropout gör ingen trade med Ladd innan du konsulterar med farbor Mock, mycket troligt att jag möter ladd i första rundan.

Anledningen ovan spelar ingen roll glömde jag och säga, jag hjälper dig för ditt egna bästa

Känns som jag aldrig fått något svar från Boda Bangers, Peking Bucket eller Norrland Polar Bears heller. Nästa år höjer vi insatsen så att folk inte bara skiter i allt. Mycket tråkigt med inaktiva lag.
Citera
2014-02-21, 07:20
Medlem
Citat:
Känns som jag aldrig fått något svar från Boda Bangers, Peking Bucket eller Norrland Polar Bears heller. Nästa år höjer vi insatsen så att folk inte bara skiter i allt. Mycket tråkigt med inaktiva lag.

Jo, jag ville ha högre insats. Tänkte mig 3-500 per lag. Men väldigt få skulle varit med på det. Fan vad kul jag skulle kunnat ha med Suncity Chucksters lag tidigt under säsongen när det fortfarande gick och fynda. Han har ju redan KLove, Durant, Westbrook, Jordan, Gasol JR.

Skull fixat hem blocks, rebound, fg% och poäng varje vecka med ett par free agents.

Men Peking, NPB och BB är alla aktiva. Beror säkert på att de missar att de har fått ett trade erbjudande med tanke på att enda sättet man kan se den är om man går in i myteam och ser den där lilla rutan. Eller om man får mail men jag är tveksam om någon har använt den mejl man använder.
Citera
2014-02-21, 07:29
Medlem
Sativamannens avatar
Finns erbjudande Mockis.
Citera
2014-02-21, 07:35
Medlem
Citat:
Finns erbjudande Mockis.

Ska bara se klart GSW-Rockets.
Citera
2014-02-21, 07:58
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ska bara se klart GSW-Rockets.

You like?
Citera
2014-02-21, 08:29
Medlem
Citat:
You like?

Nähh, sry. Behöver inte poäng. Vilket är typ det enda Dirk ger. Jameer har ju sugit senaste tiden så honom vågar jag inte chansa på.
Citera
2014-02-21, 08:33
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Nähh, sry. Behöver inte poäng. Vilket är typ det enda Dirk ger. Jameer har ju sugit senaste tiden så honom vågar jag inte chansa på.

Haha, lägg ner nu. Han skulle inte ligga sexa på player-ratern om han bara gav poäng.
Citera
2014-02-21, 08:36
Medlem
Citat:
Haha, lägg ner nu. Han skulle inte ligga sexa på player-ratern om han bara gav poäng.

vilken jekla player rater?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in