Detta verkar säkert som en superdum tråd men jag måste bara få ur mig det. Som rubriken säger så händer det något med mig efter att jag antingen kyssts, haft sex eller varit intim på något sätt med en kille. Det jag märker detta genom är att andra killar tittar på mig, det är jättekonstigt för jag gör verkligen ingenting. Jag vill inte ens att de ska titta på mig, jag är helt normal. Och säg inte att jag inbillar mig, för det gör jag inte!
Märker också att jag på något sätt känner att jag utstrålar...sex? Alltså det känns som att jag är "sex", hur fan ska man förklara. Jag är helt normal, flirtar inte, kollar inte på någon men ändå är det som att jag har en utstrålning som gör att andra lägger märke till mig.
Kan någon förklara detta fenomen? Någon som upplevt liknande kanske?
Du får förmodligen ett mer öppet sexuellt kroppspråk efter du varit intim? Du kanske inte säger något eller menar det, men de säger ju att kroppspråk står för 90% av kommunikation, så du utstrålar säkert lite omedvetet
Du får förmodligen ett mer öppet sexuellt kroppspråk efter du varit intim? Du kanske inte säger något eller menar det, men de säger ju att kroppspråk står för 90% av kommunikation, så du utstrålar säkert lite omedvetet
+1
Det kan synas på dig om du "vunnit" något också, typ lyckats med något svårt projekt, fått löneförhöjning etc.
jag tror verkligen att det är något som sitter i ditt huvud mest som en noja typ och att du då upplever det som att andra tittar extra mycket osv för att din perception blir förstärkt av att du tror att det är så eller att du helt enkelt får en annan utstrålning av det vilket också kan kännas av av folk omkring en.
Senast redigerad av edm4life 2014-02-20 kl. 18:33.
Sluta noja, jag kan glo på tjejer för att jag tycker något ser konstigt ut. Men visst är det så, bland killar ökar självförtroendet vilket drar mer blickar.
Som ovanstående talar, du kanske sänder någon signaler omedvetet, vilket man oftast gör när man är lycklig/glad..
Sitter väldigt mycket i det psykiska också, du känner dig glad som fan, uppåt, du får andra signaler från kroppen/hjärnan, du inbillar dig att folk kollar extra mycket. (Dom kanske kollat extra mycket innan fast du bara inte lagt märke till det, du har helt enkelt tänkt på annat)
jag tror verkligen att det är något som sitter i ditt huvud mest som en noja typ och att du då upplever det som att andra tittar konstigt osv.
Så kan det också vara. Men vissa saker speglas ofta i kroppspråket. Många som vänstrar blir mer attraktiva och får automatiskt den äkta hälften med intresserad, långt innan de misstänker nåt. (Har jag hört...)
Ja det måste väl vara något sånt. Ändock märkligt. Det kan hålla i sig i flera dagar ibland. Egentligen borde jag väl vara glad på ett sätt för det ger lite av en boost till självförtroendet, men det kan också vara jobbigt då jag inte gillar att dra till mig för mycket uppmärksamhet.
jag tror verkligen att det är något som sitter i ditt huvud mest som en noja typ och att du då upplever det som att andra tittar extra mycket osv för att din perception blir förstärkt av att du tror att det är så eller att du helt enkelt får en annan utstrålning av det vilket också kan kännas av av folk omkring en.
Hmm, ja kanske. Fast det var vid ett tillfälle för inte så länge sedan när jag kom till skolan. Hade då under helgen varit lätt intim med en kille. Jag står där och pratar med min tjejkompis och när jag vänder blicken ser jag att två av mina killklasskompisar kollar med en lätt intresserad/förvånad blick på mig. Och de brukar aldrig kolla så annars..
Hmm, ja kanske. Fast det var vid ett tillfälle för inte så länge sedan när jag kom till skolan. Hade då under helgen varit lätt intim med en kille. Jag står där och pratar med min tjejkompis och när jag vänder blicken ser jag att två av mina killklasskompisar kollar med en lätt intresserad/förvånad blick på mig. Och de brukar aldrig kolla så annars..
Kroppsspråket, som sagt.
Antar att du mår bättre och mer tillfredsställd efteråt. Det syns, mer eller mindre.
Endel av oss är helt enkelt en större del av kosmos. Tro inte på tomtarna i tråden som säger att du inbillar dig. Rid på ruset och var mänsklig. Jag hade sett din aura du talar om. Och märkt av den. Jag är också bärare av en en speciell aura. Det är upp till dig om du vill tro på din egen