• 2
  • 3
2014-02-20, 12:18
Bannlyst
Alla ni som säger att dessa tjejer är fula har fel syn på kvinnors utseenden. Det är så här kvinnor ser ut, inte som i porrfilmer där alla är plast.
Citera
2014-02-20, 14:54
Medlem
ZedLeppelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thenyoufadeaway
Tycker alla fittorna ser i princip likaana ut, det enda jag reagerade över var hur dåligt rakade de var! Röda prickar, finnar och hårstrån kvar överallt. Nog för att det är svårt att få ett perfekt resultat men det kanske inte är läge att ställa upp på sådana närgångna bilder när det händer..
Men gå och gråt då.

Jag måste säga 2an men rumpan kunde ha sett bättre ut!
Citera
2014-02-20, 15:17
Medlem
Femman, helt enkelt för att hon inte hade stringtrosor eller andra konstiga trosor. Vanliga trosor ska det vara, allt annat är trams eller ofräscht.
Citera
2014-02-20, 15:31
Medlem
Lubrixs avatar
2an såg nog bäst ut... Men det är ändå svårt att säga, alla såg rätt lika ut ändå.

3an Är nog sötast skulle jag säga.

Fulast är hon med röda håret.
Senast redigerad av Lubrix 2014-02-20 kl. 15:35.
Citera
2014-02-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZedLeppelin
Men gå och gråt då.

Jag måste säga 2an men rumpan kunde ha sett bättre ut!

Så jag fick inte säga något negativt med det gick bra för dig att säga att rumpan på tvåan kunde vara bättre?

Min post var ett enkelt påstående om att fittorna var väldigt dåligt rakade, något som är konstigt om de visste att de skulle ställa upp på bild. Jag bryr mig inte om där är hår eller inte men väljer man att raka kan det väl göras bra.
Citera
2014-02-20, 18:09
Medlem
ZedLeppelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thenyoufadeaway
Så jag fick inte säga något negativt med det gick bra för dig att säga att rumpan på tvåan kunde vara bättre?

Min post var ett enkelt påstående om att fittorna var väldigt dåligt rakade, något som är konstigt om de visste att de skulle ställa upp på bild. Jag bryr mig inte om där är hår eller inte men väljer man att raka kan det väl göras bra.
Du tror de rakade sig precis innan de skulle ta en snippbild? Jag tolkade den här meningen: "Min post var ett enkelt påstående om att fittorna var väldigt dåligt rakade" som att du tyckte att fittorna var fula. My bad kanske , men 2ans rumpa är inte ful. Hon skulle kunna ha längre 'rumplinjer' (där rumpa möter lår)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in