2014-02-20, 10:59
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vad måste man göra för att få hela vinsten efter ett uppdrag utan att spela ensam?
Numera får jag alltid hälften medans alla andra får allt.
Jag kan ha högst level, göra allt jobb och vara lobbyledaren men ändå vara den enda bland 4-8 spelare som får halva summan. Vad är det om?
Man får mindre pengar om du kört uppdraget tidigare.
Citera
2014-02-20, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Jag körde ett impromptu race igår med min nyfunna Tornado mot en random Entity och en Feltzer, jag satte en kurvig slinga i bergen och tro fan att jag slog dem. Har aldrig hört någon så uppgiven och besviken.

Underbar känsla!
Aldrig hört eller sett något fusk för att få mer fart på bilarna eller ta kurvorna fastklistrad på vägen. Tror att du har uppfunnit något sånt skit och vägrar dela med dig!!!
Citera
2014-02-20, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Aldrig hört eller sett något fusk för att få mer fart på bilarna eller ta kurvorna fastklistrad på vägen. Tror att du har uppfunnit något sånt skit och vägrar dela med dig!!!

Vadå? Jag trodde alla kände till NOS-fusket?
Citera
2014-02-20, 12:11
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Man får mindre pengar om du kört uppdraget tidigare.
Så man får bara fullaste vinsten en gång och det är bara första gången man kör uppdraget?
Citera
2014-02-20, 12:26
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Så man får bara fullaste vinsten en gång och det är bara första gången man kör uppdraget?
Inte helt 100 men läste att på de flesta missions får man mindre pengar om man kört den förut. Vet inte om det är ifall man kört en gång tidigare eller mer. Dock får jag alltid lika mycket pengar på några vissa missons bla. Rooftop Rumble ($17 500). Här om dan körde vi några stycken online. En med rank 200+ jag med 100+ och sen en med ca 50. Både jag och 200+ hade kört missionet tidigare och han med 50 i rank hade aldrig kört den men jag (!) fick dubbelt så mycket pengar som de andra två.

Vet inte om det är en bugg eller vad som händer. Jag googlade och fick iaf reda på det jag sa till dig ovan.
Citera
2014-02-20, 13:14
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Inte helt 100 men läste att på de flesta missions får man mindre pengar om man kört den förut. Vet inte om det är ifall man kört en gång tidigare eller mer. Dock får jag alltid lika mycket pengar på några vissa missons bla. Rooftop Rumble ($17 500). Här om dan körde vi några stycken online. En med rank 200+ jag med 100+ och sen en med ca 50. Både jag och 200+ hade kört missionet tidigare och han med 50 i rank hade aldrig kört den men jag (!) fick dubbelt så mycket pengar som de andra två.

Vet inte om det är en bugg eller vad som händer. Jag googlade och fick iaf reda på det jag sa till dig ovan.

Vad jag vet så får man det dubbla första gången man spelar ett uppdrag. Därför får ofta newbies över 30k om de joinar RR eller nåt. Ibland får typ två pers lite mer än de andra, jag har ingen aning om varför...

Antar att det är en glitch att man får mer än vad man ska få ibland. Inte mig emot .
Citera
2014-02-20, 13:28
Medlem
Kickexs avatar
Citat:

Okej.
Var tvungen att fråga då det händer samma sak när jag spelar med polare som även har lirat samma missions men ändå får 50% mer.
Citera
2014-02-20, 17:31
Medlem
Citat:
Okej.
Var tvungen att fråga då det händer samma sak när jag spelar med polare som även har lirat samma missions men ändå får 50% mer.
När jag beställer en helikopter i uppdragen, för att ja inte orkar köra. Så brukar ja få mest pengar i slutet av uppdraget. Vet inte om det beror på det.
Citera
2014-02-20, 18:05
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
När jag beställer en helikopter i uppdragen, för att ja inte orkar köra. Så brukar ja få mest pengar i slutet av uppdraget. Vet inte om det beror på det.

Låter långsökt om det skulle vara fallet... Men jag skall prova vid tillfälle, tror dock inte att detta är anledningen.

Gissar på en tillfällighet.
Citera
2014-02-20, 23:37
Medlem
Ja vill ha casiiiinoooot!!!!
Citera
2014-02-21, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Ja vill ha casiiiinoooot!!!!
Absolut! Men shit va fattig man hade varit efter en kväll!

Ps: Någon från crewet som kan gå in på S-club och ändra emblemet, blev lite bugg och kan inte ändra tillbaka!
Citera
2014-02-21, 12:25
Medlem
Jerkstores avatar
Varför är jag så jävla dålig på Parachute!?!?!? Går hur bra som helst när jag glider runt i free roam men så fort jag tävlar mot mina kompisar så går allt åt helvete. Får DNF hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in