Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-19, 23:07
Medlem
karamazows avatar
http://www.chaos-mag.com/wp-content/uploads/2012/04/curvy-kate-real-models.jpg

Retuscherade eller inte så är det så här de flesta kvinnor/tjejer ser ut kroppsligen om de är funtade åt det hållet att de vill hålla sig attraktiva och inte kör den distanslösa och egodassiga "ta-mig-för-den-jag-är-eller-dra"-agendan.

Nu är det mina erfarenheter och vad jag dras till men ettan från vänster har helt enkelt för lite former för att falla in i "kvinnlig"-kategorin och jag kan aldrig riktigt komma åt om det är semi-viktstörningar eller "fitness som livsstil" som gäller. I vilket fall som helst är det too *host* much om man nu inte har noll gener för kurvighet och yppighet. Inte anorektiskt men kroppen ska trots allt oftast vandra omkring med kläder och då är det trean med en viss dragning åt tvåan som gäller.

Ettan må vara sexig, charmig, chosefri och skärpt men kan aldrig riktigt spela ut sin fysiska kvinnlighet gentemot män på det där tilldragande subtila sättet ackompanjerat med den där blicken. En sak är dock säker: En man ska inte ha mer hull och småfladder än sin kvinna.
Senast redigerad av karamazow 2014-02-19 kl. 23:50.
Citera
2014-02-19, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
http://www.chaos-mag.com/wp-content/...eal-models.jpg

Retuscherade eller inte så är det så här de flesta kvinnor/tjejer ser ut kroppsligen om de är funtade åt det hållet att de vill hålla sig attraktiva och inte kör den distanslösa och egodassiga "ta-mig-för-den-jag-är-eller-dra"-agendan.

Nu är det mina erfarenheter och vad jag dras till men ettan från vänster har helt enkelt för lite former för att falla in i "kvinnlig"-kategorin och jag kan aldrig riktigt komma åt om det är semi-viktstörningar eller "fitness som livsstil" som gäller. I vilket fall som helst är det too *host* much om man nu inte har noll gener för kurvighet och yppighet. Inte anorektiskt men kroppen ska trots allt oftast vandra omkring med kläder och då är det trean med en viss dragning åt tvåan som gäller.

Ettan må vara sexig, charmig, chosefri och skärpt men kan aldrig riktigt spela ut sin fysiska kvinnlighet gentemot män på det där tilldragande subtila sättet ackompanjerat med den där blicken. En sak är dock säker: En man ska inte ha mer hull och småfladder än sin kvinna.

du kan inte kopiera en förkortad länk och hoppas på att den fungerar, du måste ha hela URLen...
Citera
2014-02-19, 23:59
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petey-Piranha
du kan inte kopiera en förkortad länk och hoppas på att den fungerar, du måste ha hela URLen...

Tack för det, fixat.
Citera
2014-02-20, 00:10
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
http://www.chaos-mag.com/wp-content/uploads/2012/04/curvy-kate-real-models.jpg

Jag hoppas att du skämtar. Du bestämmer ju inte hur en kvinna ska se ut, och det är jävligt ovanligt att tjejer ser ut som dom där tjejerna. Och bara för att du inte tycker ettan är tillräckligt kvinnlig gör det inte din åsikt till ett faktum. Ettan är väldigt kvinnlig. Precis som tvåan och trean. Fyran däremot...
Citera
2014-02-20, 00:18
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BondageBruden
Jag hoppas att du skämtar. Du bestämmer ju inte hur en kvinna ska se ut, och det är jävligt ovanligt att tjejer ser ut som dom där tjejerna. Och bara för att du inte tycker ettan är tillräckligt kvinnlig gör det inte din åsikt till ett faktum. Ettan är väldigt kvinnlig. Precis som tvåan och trean. Fyran däremot...

Det är inte(jävligt) ovanligt. Du gör dina trådar lite för mycket till en issue som hela tiden studsar tillbaka på dig själv, det blir ett uppenbart tunnelseende. Fyran är mullig, men kvinnligare än ettan.
Citera
2014-02-20, 08:18
Bannlyst
Citat:

Det är inte alls ovanligt med kroppen han beskrev.
Finns mycket bland mellanöstern tjejer samt vissa svenska tjejer.
Ettan är helt ok men det är helt klart att hon inte har någon kvinnlighet.
Exempelvis Gwen Stefani har jätte ful kroppsform dock tror många tjejer att man ska se ut.
Det är en sak att vara i form och en annan sak att leka likna en skelett.
http://youtu.be/RQa7SvVCdZk
Tittar du på Christina Aguileras kropp så är hon den som är minst kvinnlig vilket hon kritiserades för och gjorde senare videon Im beautiful. Det gäller att ha rätt symmetri på kroppen när man tränar och att man förbränner fett på rätt sätt.
Många män har samma smak som honom kan jag tillägga.

Här har du flertalet med såna kroppar som han beskriver
http://youtu.be/9cxPS64i6LQ
Sydamerikanskor är kända för att ha såna gins symmetriska kroppar.
Senast redigerad av Felinedevil 2014-02-20 kl. 09:09.
Citera
2014-02-20, 11:28
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Det är inte(jävligt) ovanligt. Du gör dina trådar lite för mycket till en issue som hela tiden studsar tillbaka på dig själv, det blir ett uppenbart tunnelseende. Fyran är mullig, men kvinnligare än ettan.

Kanske enligt dig, men inte enligt många andra. Du bestämmer inte vad som är mer kvinnligt och inte, det är bara DIN åsikt.
Citera
2014-02-20, 11:30
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Det är inte alls ovanligt med kroppen han beskrev.
Finns mycket bland mellanöstern tjejer samt vissa svenska tjejer.
Ettan är helt ok men det är helt klart att hon inte har någon kvinnlighet.
Exempelvis Gwen Stefani har jätte ful kroppsform dock tror många tjejer att man ska se ut.
Det är en sak att vara i form och en annan sak att leka likna en skelett.
http://youtu.be/RQa7SvVCdZk
Tittar du på Christina Aguileras kropp så är hon den som är minst kvinnlig vilket hon kritiserades för och gjorde senare videon Im beautiful. Det gäller att ha rätt symmetri på kroppen när man tränar och att man förbränner fett på rätt sätt.
Många män har samma smak som honom kan jag tillägga.

Här har du flertalet med såna kroppar som han beskriver
http://youtu.be/9cxPS64i6LQ
Sydamerikanskor är kända för att ha såna gins symmetriska kroppar.

Inga jag har träffat, och jag har träffat många. Få som vill ha nån som ser ut som nybliven mullig mamma som inte fått sex på länge.
Citera
2014-02-20, 13:17
Bannlyst
Citat:
Kanske enligt dig, men inte enligt många andra. Du bestämmer inte vad som är mer kvinnligt och inte, det är bara DIN åsikt.

Då får du lära känna mer män istället för att anta.
Män gillar kurvor lika Marilyn Monroe. Du tar det för personligt när det är många män som gör det.
Det handlar om att män gillar en kvinna som är kvinnlig och visar sin kvinnlighet än kvinna som är starkare och ser ut som en man. Det äcklar vissa män.
Citera
2014-02-20, 14:50
Medlem
Det här med extrema kurvor är ju en ny fetisch (troligtvis från porren).

Hälften av vad som länkas här är photoshoppade till ett maximum och har sprutat in fett i arslet/extrema silikonbröst, det ser förfan inte naturligt ut längre.
Såhär skall det se ut:
http://www.makarras.org/wp-content/uploads/2008/09/emmanuelle-chriqui-lucky-03.jpg
Citera
2014-02-20, 14:53
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iphonecracker
Det här med extrema kurvor är ju en ny fetisch (troligtvis från porren).

Hälften av vad som länkas här är photoshoppade till ett maximum och har sprutat in fett i arslet/extrema silikonbröst, det ser förfan inte naturligt ut längre.
Såhär skall det se ut:
http://www.makarras.org/wp-content/uploads/2008/09/emmanuelle-chriqui-lucky-03.jpg

PERFEKTION.
Citera
2014-02-23, 21:07
Medlem
Citat:
PERFEKTION.

Perfektion? Duger en lördagkväll fem i tre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in