2014-02-18, 02:19
Medlem
karlsoons avatar
Var det Jocke han hette? En av Joel Rapos kompisar och tillika Hiphoparen från Boden som fick utskällning av sin moster på Facebook när han ville gå med i Gangland.
2014-02-18, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Var det Jocke han hette? En av Joel Rapos kompisar och tillika Hiphoparen från Boden som fick utskällning av sin moster på Facebook när han ville gå med i Gangland.

Jocke rapparn. Hans moster ville ju bara pojkens bästa. När Jocker rapparn skulle gadda in gangland protestera hon hej villt.
Hon skrev ju att han inte förstod bättre och att blivit lurad då han var lätt sinnesslö.
Vet inte om de blev någon gadd men bra jobbat av mostern i varje fall.
2014-02-18, 18:04
Medlem
Enuckens avatar
Jonte Krig: ge oss lite mer info om vart vår Pancamo befinner sig! Eller iaf ge oss ngt nytt från Vimmerbys Don Vito Corleone. Jag törstar iaf..
2014-02-18, 18:41
Medlem
76jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Jocke rapparn. Hans moster ville ju bara pojkens bästa. När Jocker rapparn skulle gadda in gangland protestera hon hej villt.
Hon skrev ju att han inte förstod bättre och att blivit lurad då han var lätt sinnesslö.
Vet inte om de blev någon gadd men bra jobbat av mostern i varje fall.

Jag har för mig att det finns en bild på en hemgjord "GL" gadd längre bak i tråden.
Dessutom har jag för mig att den har en liten twist, hemgjord=spegelvänd=bortgjord
2014-02-18, 19:19
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Att denhär jävla tråden lever ännu är sjukt.
2014-02-18, 19:58
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Det här är ju en av de mest fantastiska trådarna på forumet. Ett tidsdokument, en travesti, en helt osannolik historia med humor som inte skulle kunna skapas ens om killinggänget slog sig samman med landets främsta manusförfattare. Det yttersta och gudomliga beviset på att verkligheten överträffar dikten.

Givetvis lever den. Vi ska aldrig glömma.
2014-02-18, 20:32
Medlem
enochpowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
varför är det sjukt? alla vill vi veta/spikulera om Vimmerbys hjälte finns det fotton på basebolsrack så mår vi ännu bättre.
2014-02-19, 21:33
Medlem
Undrar vad han gör därinne på Kumla, är han springpojke? Är han en Raffina ? Städar han andras celler?
2014-02-19, 22:08
Medlem
IT-Smurfens avatar
Adressen på hans logg på fejjan:

http://minfil.org/kfJde5bbb7/gaffa.png
2014-02-20, 01:35
Bannlyst
Nu är jag lite ot men;

fru Kronblom (som hade hittat sitt livs kärlek och sin dotters nya pappa för lite drygt en månad sen) är redan färdig med honom(5 feb) och dessutom fullt inne i krakel med densamme om en hund där det även förekommer; hot om hells angels, förfalskade köpekontrakt samt ytterst tvivelaktiga avbetalningsplaner.
Känns det igen? Det finns offentligt på fejset.

Även har jag från hyfsad källa att Raffa har ihop det med en finska på hanna-chatten på trean. Hon skall tydligen vara hyfsat bakom samt växla från svenska till finska när hon blir upprörd.

Har inte hunnit se detta själv men såg några fotton från textteven och det såg livat ut.
2014-02-20, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IT-Smurfen
Adressen på hans logg på fejjan:

http://minfil.org/kfJde5bbb7/gaffa.png

Det står att han varit på tacobar med Ivan General.
Det är ju hans konto med. Är han helt förvirrad?

På David "krigaren som aldrig glömmer" Lantz Söderbergs muckfest skulle ju Raffas ställa till med kalas.
Ivan general skrev ju då på wallen att skulle komma och ta med sig några "prospects"
De blev tre personer på festen Raffa krigaren och någon som fotade har jag för mig?
Båda skåpen stod och posera med armarna runt varandra i Gagland t-shirts.
2014-02-20, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2pappskallar
Nu är jag lite ot men;

fru Kronblom (som hade hittat sitt livs kärlek och sin dotters nya pappa för lite drygt en månad sen) är redan färdig med honom(5 feb) och dessutom fullt inne i krakel med densamme om en hund där det även förekommer; hot om hells angels, förfalskade köpekontrakt samt ytterst tvivelaktiga avbetalningsplaner.
Känns det igen? Det finns offentligt på fejset.

Även har jag från hyfsad källa att Raffa har ihop det med en finska på hanna-chatten på trean. Hon skall tydligen vara hyfsat bakom samt växla från svenska till finska när hon blir upprörd.

Har inte hunnit se detta själv men såg några fotton från textteven och det såg livat ut.

du far garna lanka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in