2014-02-19, 19:58
Medlem
Trumpeters avatar
Allra bäst chans har väl Siw mot Zimzon igen då det blir husförhör. Tjejerna spöar henne med säkerhet i grinden.
Citera
2014-02-19, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Mja, det är inte säkert Linda kan ju faktiskt säga att vem Siw tar och det är en kille så blir det automatiskt husförhöret.

Hoppas inte billie kim blir storbonde... usch och blä
Ok, visste inte att vissa tävlingar blir uteslutna om hon väljer en kille.

Halva inne på Fikri nu...
Citera
2014-02-19, 19:59
Medlem
Hunden007s avatar
efter lite os uppehåll så har jag sätt lite avsnitt säger så här:

hatar siv.

surt att olov åkte
Citera
2014-02-19, 20:02
Medlem
logKexts avatar
Saknar faktiskt miyagi
Citera
2014-02-19, 20:03
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK
Tycker att Cornelia har hämtat många pluspoäng igen nu de senaste avsnitten. Hon är bitter och jävligt rolig.
Maria verkar ju helt slut, överlägsen och dryg som bara en polis kan vara och samtidigt vet hon inte ens att det är socker i sylt...
Jag gillar också fortfarande Cornelia. Hon har en skön självdistans när hon klagar på Maria. Maria, Fikri och Siw är de jag tycker sämst om.
Citera
2014-02-19, 20:04
Medlem
haexkvasts avatar
Cornelia är verkligen inte så oskyldig som hon velat framställa sig, men det lär ju ingen vara där inne, möjligtvis Siw då.

Fan va Zimone tjatar om sin fysik och styrka hela tiden. Lär stå hemma och runka till sin egna spegelbild. Hoppas Siw tar ut han i husförhöret

Imon verkar det bli intressant!
Citera
2014-02-19, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Vad tuff burger king är som hatar polisen. Haha jävla tönt alltså, ful keps har hon också hoppas gutta skjuter henne

White Trash som sagt, hon blev väl sur när polisen hämtade hennes wt-pojkvän efter att han snott en dator till henne, eller när de plockade henne för störande av allmän ordning när hon knarkade.
Citera
2014-02-19, 20:21
Medlem
Foolsgames avatar
Varför stod Zimzon och stirrade på tjejerna så där? Ganska läskigt ju.
Citera
2014-02-19, 20:25
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Han hade väl nosat upp att de snott något ätbart.
Citera
2014-02-19, 20:39
Medlem
Är det någon som går på Fikris smicker? (FAAN, vad jag hatar det där "blattesmickret")
Får liksom ingen helhetsbild av det.

Janne är helt osynlig i programmet, han har ju pratat om att han känner sig rädd tidigare vid val och sådant, han ligger just nu verkligen lågt, det är nog smart. De som knappt syns i rutan kommer säkerligen inte heller att väljas imorgon.
Citera
2014-02-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame

Det var sjukt läskigt, han stod ju och log brett dessutom.
Men han skulle nog bara visa upp sin nya väst och väntade på några skojiga kommentarer från tjejerna, för sådant är ju otroligt roligt.

En sak fattar jag inte: Varför verkar det som ett måste att de ska göra sylt? Skogen är full av bär och de verkar plocka ganska ofta, dessutom kan man plocka och spara under flera dagar.
Jag fattar inte grejen med socker i gröt, men det kanske är nödvändigt för andra, men vafan man kan väl likväl ha råa bär i gröt? Gröt med eller utan socker kan ju inte spela så stor roll om man lever så torftigt som dem.

Min framtida mardröm är att snea på fyllan och bli omhändertagen av Maria....
Citera
2014-02-19, 20:49
Medlem
DTWKs avatar
Från Cornelias blogg
Citat:
Imorgon blir jag uppläxad av rektor Mats som misstycker med något som jag och BillieKim gör, man kan säga att ett brott begås utan de andra deltagarnas vetskap.

Det här avsnittet har jag väntar på och det ska bli grymt kul att se. Det jag gjorde fuckade de andra deltagarnas mode på ett otroligt vis, många blev rasande, and I did'nt give a SHIT!
Vad har de gjort tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in