2014-02-18, 22:20
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Har inte spelat den än men tror inte den slår Boneyard i enkelhet. Jag hittar aldrig Sawmill plant på vote screens, den verkar rolig!
Rolig vet jag inte. Det beror nog på hur man spelar den. Den är väldigt stor och A1 är dumma i huvudet. Finns ett ställe inomhus där jag går in för att försvara mig mot helikoptrar men det kan ta en evighet för A1 att komma in dit. Antingen är de ovanför eller under dig. Om du inte hittar den på vote screen så kan du ju alltid köra till den och hosta själv. Du kör förbi militärbasen, fortsätter på motorvägen tills, tror jag, du kommer till Paleto Forest.
Citera
2014-02-18, 22:49
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Du får den efter att klarat 48 aktiva minuter i online. Tiden räknas EJ i jobb, passiv mode eller i din lägenhet. Det går tyvärr inte se hur länge det är kvar på den, men om du stannar online kan du kolla dagen/tiden du fick sms:et och kolla på ingame klockan.

Går alldeles utmärkt och via Story mode starta en solo session (eller polare session om du litar på dom )

Jag brukar välja en solo session då jag är så kass på att spela

/J
Har aldrig valt solo sessions tidigare men de kanske kan vara en ide om man vill ha pengarna
Har fått minder summor tidigare men nu kändes de som en evighet då ja gärna ville ha de 9000.
3e dagen idag och så blev ja till slut skjuten. Har inte spelat så mycket i Freemode senaste dagarna men mer än 48min bör ja gjort... men tydligen inte
Citera
2014-02-19, 10:07
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Får väll börja göra det.

Är det fler som blir av med ett eller flera vapen med?
Jag har blivit av med mitt advanced rifle 3-4 gånger sen uppdateringen och varje gång måste jag köpa om det....

Jag blir också av med advanced rifle titt som tätt. Har ersatt det 2-3 gånger nu. Men det började inte efter 1.10 för mig, utan har varit så en tid. Störande att betala 12k varje gång.
Citera
2014-02-19, 11:20
Medlem
Jag är riktigt sugen på att köra ett rally race med riktigt mycket folk på en bana som ingen känner igen, självklart ska alla ha mic.. Det skulle kunna bli riktigt intressant! Varför är det aldrig någon som vill det?
Citera
2014-02-19, 11:28
Medlem
Kickexs avatar
Überskönt att contact missions nu finns i menyn för snabbstart uppdragen.
Citera
2014-02-19, 13:19
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Jag är riktigt sugen på att köra ett rally race med riktigt mycket folk på en bana som ingen känner igen, självklart ska alla ha mic.. Det skulle kunna bli riktigt intressant! Varför är det aldrig någon som vill det?
Knimme lär ju banga men jag är på!
Citera
2014-02-19, 19:22
Medlem
Spawnas värdetransorter och S-bilarna om man är ensam i en invite only-session?
Citera
2014-02-19, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Spawnas värdetransorter och S-bilarna om man är ensam i en invite only-session?
Ja. Är som att plocka godis från små barn då
Ett HS på föraren, sen bbb (base ball bat) på resten. Spara ammo särskilt dyra sticky. Du får mycke snacks för $500

Edit. Sär skrivningen var med flit.

HS = head shot. CS tugg

/J
Citera
2014-02-19, 21:40
Medlem
Seventys avatar
Den som klarar första hoppet i videon nedan får en virtuell isglass.
GTA 5 Stunt Montage

Någon som har lyckats att få till såna där superhopp med motorcykel? Jag trillar oftast av hojjen.
Citera
2014-02-20, 00:08
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Ja. Är som att plocka godis från små barn då
Ett HS på föraren, sen bbb (base ball bat) på resten. Spara ammo särskilt dyra sticky. Du får mycke snacks för $500

Edit. Sär skrivningen var med flit.

HS = head shot. CS tugg

/J

Det är smartare att ställa en bil framför, springa runt bakom och skjuta två-tre skott mitt mellan dörrarna med assault shotgun så öppnas dem, utan att du blir wanted.

För övrigt så spawnade det massvis med armored trucks för mig idag, men bara när jag hade en kompis i min invite only session. Var jag ensam kom knappt någon. Vi tog varannan van, blev säkert 100-150k cash bara på vans för mig idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Den som klarar första hoppet i videon nedan får en virtuell isglass.
GTA 5 Stunt Montage

Någon som har lyckats att få till såna där superhopp med motorcykel? Jag trillar oftast av hojjen.

Lite spelsugen man blir nu...

Sinnes vad tur han har på första hoppet i Addern. Jävlar...
Citera
2014-02-20, 09:27
Medlem
Kickexs avatar
Vad måste man göra för att få hela vinsten efter ett uppdrag utan att spela ensam?
Numera får jag alltid hälften medans alla andra får allt.
Jag kan ha högst level, göra allt jobb och vara lobbyledaren men ändå vara den enda bland 4-8 spelare som får halva summan. Vad är det om?
Citera
2014-02-20, 10:11
Medlem
Jag körde ett impromptu race igår med min nyfunna Tornado mot en random Entity och en Feltzer, jag satte en kurvig slinga i bergen och tro fan att jag slog dem. Har aldrig hört någon så uppgiven och besviken.

Underbar känsla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in