2014-01-28, 18:31
Medlem
Väntat men stort tapp ifrån säsongspremiären

"Over on Fox, The Following‘s regular time slot premiere — leading out of a repeat — did 6 mil and a 2.0, down sharply, as expected, from Season 2′s apres-NFC championship debut (11.2 mil/4.4) but also falling shy of Sleepy Hollow‘s most recent 9 pm tallies (7 mil/2.4) and hitting series lows (pending any final adjustments above 6.3 mil/2.1)."
Citera
2014-02-04, 16:33
Medlem
tweekwalles avatar
Nån som fortfarande kollar på denna serie? ca 29min ut i avsnitt s02e03 så händer nått som är så jävla töntigt. Vill inte spoila, men är alla personen i denna serie mördare? Alla går ju bara omkring och mördar varandra. Nä, jag orkar nog inte kolla mer på The Following. Blir lite för orealistisk...
Citera
2014-02-04, 18:26
Medlem
BlodigDelfins avatar
Att den svart ungen bara skulle döda sin morsa sådär va ju bara fult. Sedan försvinner bara den goa släktingen från serien. Jag hoppas inte, men anar att det kommer bli säsong ett all over again, Joe carroll har smidigt en super plan för att komma åt hardy och så ligger han ett steg framför hela tiden och leker med sina tonnårs-mördarmaskiner.

Eller?
Citera
2014-02-04, 18:56
Medlem
Liten dipp i ratings denna vecka:

"The Following (5.8 mil/1.9) inched down one tenth."
Citera
2014-02-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tweekwalle
Nån som fortfarande kollar på denna serie? ca 29min ut i avsnitt s02e03 så händer nått som är så jävla töntigt. Vill inte spoila, men är alla personen i denna serie mördare? Alla går ju bara omkring och mördar varandra. Nä, jag orkar nog inte kolla mer på The Following. Blir lite för orealistisk...

Jag tittar fortfarande. Men det känns lite väl nu, redan första gången man såg henne förstod man att hon också skulle vara med i kulten. SÅ jävla tramsigt börjar det bli. Serien hade potential, men inte nu längre.. Synd!
Citera
2014-02-11, 19:04
Medlem
OS är inte lätt att konkurrera med

"The Following (4.7 mil/1.7) saw the night’s biggest decrease in audience, shedding 19 percent of its viewers."
Citera
2014-02-19, 06:20
Bannlyst
Kan inte fatta att någon inte skrivit här än, gårdagens avsnitt var utan tvekan det bästa avsnittet hittills samt ett bland dom bättre avsnitten av alla serier jag någonsin sett, och jag har sett allt.

Dialogerna är underbara. Hade velat se en romans med emma och tvillingen och trodde det skulle ske men tog en annan vändning när man fick se hur skadad han var, hehe...

Slutet var ju bara för bra. Fick intrycket av att det inte var något för joe, att tortera människor, men tydligen så var det det.

När han sätter på musiken och sedan när han är klar så nästan vinglar han till bordet, sätter sig där och nästan flåsar av eufori och tar sig ett glad wisky. Som en riktig psykopat, njuter av att mörda lika mycket som vi normala njuter av sex, och sedan avslutet när han kommer in i hennes rum helt blodig.

Ja, nästa avsnitt blir riktigt jävla spännande! bästa serien just nu. S02 har börjat riktigt bra !
Citera
2014-02-19, 12:11
Medlem
skitknarkmarksparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Lordallmighty-
Kan inte fatta att någon inte skrivit här än, gårdagens avsnitt var utan tvekan det bästa avsnittet hittills samt ett bland dom bättre avsnitten av alla serier jag någonsin sett, och jag har sett allt.

Dialogerna är underbara. Hade velat se en romans med emma och tvillingen och trodde det skulle ske men tog en annan vändning när man fick se hur skadad han var, hehe...

Slutet var ju bara för bra. Fick intrycket av att det inte var något för joe, att tortera människor, men tydligen så var det det.

När han sätter på musiken och sedan när han är klar så nästan vinglar han till bordet, sätter sig där och nästan flåsar av eufori och tar sig ett glad wisky. Som en riktig psykopat, njuter av att mörda lika mycket som vi normala njuter av sex, och sedan avslutet när han kommer in i hennes rum helt blodig.

Ja, nästa avsnitt blir riktigt jävla spännande! bästa serien just nu. S02 har börjat riktigt bra !
Trodde aldrig att s2 skulle bli så här jävla bra.

Har alltid avskytt Kevin Bacon efter klassikern Sleepers-
där han spela den äckliga pliten som gilla pojkröv.

Men efter TF drog i gång så har den gamla bilden tinar bort från min skalle-
där han varit ett jävla svin. Hejja Bacon.

Ska kolla på sista avsnittet nu, riktigt pepp efter läst ditt inlägg.
Citera
2014-02-19, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skitknarkmarkspark
Trodde aldrig att s2 skulle bli så här jävla bra.

Har alltid avskytt Kevin Bacon efter klassikern Sleepers-
där han spela den äckliga pliten som gilla pojkröv.

Men efter TF drog i gång så har den gamla bilden tinar bort från min skalle-
där han varit ett jävla svin. Hejja Bacon.

Ska kolla på sista avsnittet nu, riktigt pepp efter läst ditt inlägg.

Inte jag heller ! har börjat otroligt bra, och endast några avsnitt har gått.

Haha jag håller med dig, men jäklar alltså. Mannen kan spela, man ser i hans ögon hur driven han är till att hitta joe för att mörda han, samma gäller han som spelar joe. Man får riktiga psykopat vibbar.

Tycker det väldigt konstigt att det endast är jag som kommenterat efter gårdagens avsnitt, detta och true detectives är dom 2 bästa serierna som går nu.
Citera
2014-02-19, 19:36
Medlem
Är en ok serie att slökolla på, är väldigt medel överlag kan man känna.

Joe är den klart intressantaste karaktären
Citera
2014-02-19, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Är en ok serie att slökolla på, är väldigt medel överlag kan man känna.

Joe är den klart intressantaste karaktären

Att slötitta på? är du helt från vettet eller. Såg du sista avsnittet?
Citera
2014-02-19, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Lordallmighty-
Att slötitta på? är du helt från vettet eller. Såg du sista avsnittet?

Ja, ändrar inte min ståndpunkt i vilket fall.

Serien är en medelproduktion och det är inget fel i det, den har aldrig utgett sig för att konkurrera med de stora serierna utan den håller sig bra i mainstream.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in