Citat:
Ursprungligen postat av
BondageBruden
Skämtar du med mig? Vad fan har feminism med saken och göra? Skulle det idiotförklara mig om jag var feminist eller? Feminism handlar om jämställdhet din dumma jävel. Kvinnomagasin? Nej, knappast. Och det är ju fan precis det här jag snackar om. Vissa saker bevisar inte om man är underviktig. Tjejen till vänster måste inte vara underviktig, det vet fan inte du bara för att du kollar på henne. Vet flera tjejer som ser ut som henne men inte är undernärda på något sätt.
DU nämnde själv att du hade 19 i BMI? ALLTSÅ bryr du dig om BMI och säger emot dig själv. dumma kvinna. Jag sa feminist i
VISS MÅN Inte
du är en feminist.
Tjejen till vänster wtf? snackar du bildligt talat nu eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
BondageBruden
Jag blir irriterad när folk inte tycker att kvinnor som Kimberley Walsh och Xenia Deli har fina kroppar, vad man än föredrar så har dom fina kroppar. Ingen jävel kan säga att dom har fula kroppar för då är dom dumma i huvudet i mina ögon. Så är det bara. Att det irriterar mig betyder inte att varendra grej irriterar mig, är du efterbliven eller?
Vad du säger i denna text är att
Ni som tycker att dessa kvinnor inte är snygga och attraktiva tycker fel och det går emot alla universums regler och matematiska uträknings
Så du menar att vad du tycker står över resten av mänskligheten även om bara du på hela jorden skulle tycka så?