2014-02-19, 01:18
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BondageBruden
Skämtar du med mig? Vad fan har feminism med saken och göra? Skulle det idiotförklara mig om jag var feminist eller? Feminism handlar om jämställdhet din dumma jävel. Kvinnomagasin? Nej, knappast. Och det är ju fan precis det här jag snackar om. Vissa saker bevisar inte om man är underviktig. Tjejen till vänster måste inte vara underviktig, det vet fan inte du bara för att du kollar på henne. Vet flera tjejer som ser ut som henne men inte är undernärda på något sätt.

DU nämnde själv att du hade 19 i BMI? ALLTSÅ bryr du dig om BMI och säger emot dig själv. dumma kvinna. Jag sa feminist i VISS MÅN Inte du är en feminist.
Tjejen till vänster wtf? snackar du bildligt talat nu eller?

Citat:
Jag blir irriterad när folk inte tycker att kvinnor som Kimberley Walsh och Xenia Deli har fina kroppar, vad man än föredrar så har dom fina kroppar. Ingen jävel kan säga att dom har fula kroppar för då är dom dumma i huvudet i mina ögon. Så är det bara. Att det irriterar mig betyder inte att varendra grej irriterar mig, är du efterbliven eller?

Vad du säger i denna text är att Ni som tycker att dessa kvinnor inte är snygga och attraktiva tycker fel och det går emot alla universums regler och matematiska uträknings

Så du menar att vad du tycker står över resten av mänskligheten även om bara du på hela jorden skulle tycka så?
Citera
2014-02-19, 11:44
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
DU nämnde själv att du hade 19 i BMI? ALLTSÅ bryr du dig om BMI och säger emot dig själv. dumma kvinna. Jag sa feminist i VISS MÅN Inte du är en feminist.
Tjejen till vänster wtf? snackar du bildligt talat nu eller?

Vad du säger i denna text är att Ni som tycker att dessa kvinnor inte är snygga och attraktiva tycker fel och det går emot alla universums regler och matematiska uträknings

Så du menar att vad du tycker står över resten av mänskligheten även om bara du på hela jorden skulle tycka så?

Är du dum eller? Jag tycker att man är dum i huvudet om man inte tycker dom kvinnorna är snygga. Läs för fan vad det står.
Citera
2014-02-19, 11:45
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Haha dumma jävel, du skrev ju att "Konstigt att dom är retuscherade då, det är modeller idiot.", det är din tråd och du ska komma med naturliga bilder såklart, det är väl rätt självklart. inte så att jag tar fram en photoshoppad bild om jag ska bevisa någons skönhet Dessutom så skrev jag inte att de måste vara från stranden din nolla och varför ska jag behöva söka efter något när det är din tråd och DU ska bevisa din tes

Hur känns det att vara så dum? Nej, just det, det kan du ju inte veta för dumma personer fattar ju inte att de är dumma, dumt av mig.

Bevisa någons skönhet? När sa jag att jag ville bevisa någons skönhet? Jag använde dom där bilderna som exempel på fina kroppar
Citera
2014-02-19, 11:47
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY
Har man som du en putmage så är man ju inte smal och plattmagad och då betecknas man som smalfet

Eftersom du inte känner till termen, så https://www.google.se/search?q=smalfet&oq=smalfet&aqs=chrome.0.69i59l2j0 l4.1929j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=U TF-8

Jag är inte smalfet ditt pucko. Är hon smalfet eller? http://bmmoejackson2.files.wordpress.com/2013/10/adss-selena-gomez-shows-off-her-bikini-body-in-miami-adds-8.jpg
Citera
2014-02-19, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
Lågt fettprocent gör både män och kvinnor mer attraktiva generellt sett.

Sen finns det vissa individer som klarar sig undan med mer kroppsfett än andra, ex om du som kvinna har story byst eller dylikt som förstärker kvinnliga ideal.

Och det finns givetvis vissa individer i motsatt kön som har en avvikande attraktion till grövre människor.

Men i genomsnitt så gäller det att lågt fettprocent gör både män och kvinnor mer attraktiva hos motsatt kön.
Givetvis finns en nedre gräns, men den når väldigt få idag givet vilken kost vi omgärdas av och vilken extremt icke prövande fysisk vardag vi lever i.
Nej, låg fettprocent har kvinnor som står på bodybuilding-scener med synliga ådror och små svällande muskler. Det är inte attraktivt enligt de flesta. Män vill ha en del kött på sina tjejer.
Citera
2014-02-19, 12:39
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Jag är inte smalfet ditt pucko. Är hon smalfet eller? http://bmmoejackson2.files.wordpress.com/2013/10/adss-selena-gomez-shows-off-her-bikini-body-in-miami-adds-8.jpg

Hon har ju inte en putmage som du säger att du har. Smal kroppsbyggnad + putmage = du är smalfet oavsett vad du inbillar dig i din lilla bubbla.

Måste vara jobbigt att vara så "god dag yxskaft" som du..
Citera
2014-02-19, 12:49
Medlem
Ur en hälsosam synpunkt ska en kvinna inte ligga under 10% i kroppsfett, det behövs fett för att tillverka vissa hormoner. Mensen och chansen att bli gravid försvinner också när man hamnar på dessa låga nivåer. Just sayin.
Citera
2014-02-19, 14:38
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Hon har ju inte en putmage som du säger att du har. Smal kroppsbyggnad + putmage = du är smalfet oavsett vad du inbillar dig i din lilla bubbla.

Jag har sån mage som hon och det är putmage enligt mig.
Citera
2014-02-19, 14:39
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Ur en hälsosam synpunkt ska en kvinna inte ligga under 10% i kroppsfett, det behövs fett för att tillverka vissa hormoner. Mensen och chansen att bli gravid försvinner också när man hamnar på dessa låga nivåer. Just sayin.

Vad fan har det med saken att göra? Det finns en skillnad mellan normalt smal och anorektisk.
Citera
2014-02-19, 14:42
Medlem
Citat:
Vad fan har det med saken att göra? Det finns en skillnad mellan normalt smal och anorektisk.

Nu får du lugna ner dig och använda lite finare språk. Jag skrev inte detta riktat till dig. Det blev en diskussion om kroppsfett här och jag levererar lite fakta. Varför måste du hela tiden kommentera och vara otrevlig?
Citera
2014-02-19, 14:43
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Jag har sån mage som hon och det är putmage enligt mig.

Det tyckte jag också. Putmage även om hon inte nu var superfet.
Citera
2014-02-19, 15:07
Medlem
Barbus avatar
Citat:

Klart hon har putmage. Antagligen runt 2-3 cm fett på buken hos henne.
Hon skulle behöva gå ner 4-5 kilo skulle jag tro för att nå en optimal nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in