[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
Chokladpojken
De flesta journalister och politiker föraktar allt vad SD står för och tar avstånd från dem så fort möjlighet ges.
Svensk media är upplagd som borgelig och vänster,och normalt sett tar dom ut varandra,men SD är mitt emellan och får alltså skit från båda men inget stöd.
Vore det gamla tider vore det ju en katastrof,som ju tex både KD och vänstern redan drabbats av när de partierna var unga.MP klarade sig bättre då dom attraherade de chicka journalisterna ,och kommit undan hela tiden trots att bindgalenskapen blir värre och värre.
Men nu har vi ju internet och alternativa medier ,Så bashandet mot SD snarare stärker partiet.
Citat:
Trots att de intalar sig själva att de bara är SD:s åsikter de hatar och inte personerna så utmynnar denna avsky i praktiken i rena personförföljelserna. Tänk på alla drev i pressen mot SD-politiker och de öppna SD-anhängare som mist jobb och förtroendeuppdrag.
Jo eftersom att man ingen motpol har så går man ofta aldeles för långt,men även det stärker SD,och dom får en Underdog status.
Citat:
Hetsen i media smittar av sig på vardagslivet och jag har mer än en gång sett invandringskritiska bli utfrysta i skolan och få sämre betyg p.g.a. sina åsikter.
har varit så ,men nu börjar det ändras,i och med att fler och fler försvarar sig med fakta när SDbashingen pågår,och alla SDangrepp är ju till 100% känsloargument ,vilka faller platt mot fakta.
Citat:
Jag lutar själv åt att rösta på SD i valet, och för egen del löser jag problemet genom att helt enkelt hålla tyst om mina åsikter.
Är lite fegt,men i vissa miljöer förstår jag att så sker. Men läs på,lär dig fakta ,då kan du krossa vilken SDhatare du vill oavsett partifärg.
Citat:
Så ni SD:are, hur hanterar ni att alltid bli behandlade som paria?
Blir man ju inte,har man gett svar på tal några gånger håller sig sjusystervurmare sig undan ,och andra mer okunniga smyger fram och vill veta var man hittar källor på olika politiska spörsmål.