Citat:
Ursprungligen postat av
Lagro
När MA påträffades i N. Bertilsbo vid Gauffins stuga åkte han in med ambulans till lasarettet för undersökning.
Det var en överläkare som var rättsläkare som undersökte honom mycket noggrant, alla skador och märken han hade på kroppen protokollfördes.
Överläkaren uttalade att de skador som MA hade kan ha kommit från att han legat i bagageutrymmet i en bil. Jag har naturligtvis läst igenom rapporten eller protokollet och det är skador blandannat på ryggen, vad som kan kallas för muskelintryckningar och många andra skador på andra ställen. Jag anser de skadorna han hade kan inte ha kommit på annat sätt än att han legat i bagageutrymmet och det har varit någon gropig skogsbilväg som de åkte efter.
Därför kan du vara övertygad att MA blev kidnappad som han påstod, finns ingen tvekan om det.
Ma har aldrig vært kidnappet!
1: Alle kidnappere har krav, enten løsepenger eller de tar livet av den som blir kidnappet. Har ma eller hans familie betalt løsepenger! Svar nei. Er det noen som har tatt livet av ma! Svar nei.
2. En som er kidnappet sitter ikke på et bibliotek i stockholm og surfer med sin egen datamaskin!
3: finnes ingen grund til at noen skulle kidnappe en jævel som ikke har penger.
4: Och jag som aldrig bär mössa sa idioten. Nei vi har sett det!
Lagro gjør noe fornuftig og få din kompis "ma" til å ta sitt straff. før eller senere må han innrømme hva han har gjort og han kommer aldrig til å få et normalt liv før han har tatt sin straff.