2014-02-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjat
Hm. Tänk Soran som nämdeman. Urrrrhh1
Han skulle förmodligen höja intelligensnivån.
Citera
2014-02-18, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sius
Du får väl köpa en biljett till Sorans anti-SD show och "stå-upp" för yttrandefriheten? Det går nog ingen nöd på anti-SD budskapet. Bara för att man inte matar ut anti-SD propaganda hela dagarna, så blir ju inte folk fascister bara för det. Precis som att det skulle vara en inneboende naturlag.

Det är så dumt så öronen trillar av.

Jaja. Men det är inte på SR sändningstid för opolitiska inslag eller tyckande, så OK för mig.
Lycka till Soran.
Kan föreställningen vara på söder månne?
Kan ju inte vara i någon förort iaf.
Men som vanligt, är det nog frågan om, någon som tycker/pratar om någon, men inte pratar med denne.
Citera
2014-02-18, 18:03
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjat
Hm. Tänk Soran som nämdeman. Urrrrhh1

Han är en dröm jämfört med många av landets befintliga nämndemän, du verkar inte ha träffat så många
Citera
2014-02-18, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Han är en dröm jämfört med många av landets befintliga nämndemän, du verkar inte ha träffat så många

Nä, jag har inte träffat någon på någon nämndHen, ännu i mitt liv, men vilken skulle vara ett sämre alternativ än Soran, eller någon nämdeHen på SR, eller SVT?
Men, javisst... De flesta lärare, i såkallade friskolor (V) sitter på sin nämde platts. LOL
Citera
2014-02-19, 16:45
Avstängd
karlinges avatar
en tanke bara

borde inte Soran ha Säposkydd när han är ute på turne? Har inte han ett visst symbolvärde hos knäppgökar ala breivikkopior?
Citera
2014-02-19, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
en tanke bara

borde inte Soran ha Säposkydd när han är ute på turne? Har inte han ett visst symbolvärde hos knäppgökar ala breivikkopior?

Varför det? Knäppgökarna är väl alla på hans sida.
Citera
2014-02-19, 18:26
Medlem
Malingins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Javisst, världen är svartvit, om man inte håller med SD så är man kommunist, gissar jag rätt?

Nej, jag är inte SD:are, så du är dum alltså. Din avatar ska man se som något slags ironi antar jag då.

I verkligheten kan du inte ha vissa åsikter, hur många öppna invandringskritiska skulle kunna jobba på SVT?
Kommunister går dock bra.
Citera
2014-02-19, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
en tanke bara

Enligt han själv, så har han inga problem med detta.
Han säger att han är respekterad av knäppjökar (SD?), o kan/vill ha en respekterad dialog med dessa,
vilket tydligen uppskattas av sina meningsmotståndare.

Men jag tycker likförbannat att sitt tyckande kan han ha på en annan arena utanför "neutrala" SR.
Det finns ju debattprogram att delta i på "neutrala" SVT.
Citera
2014-02-19, 20:43
Medlem
Condottieris avatar
Skönt att slippa höra den glappande rövhålskäften i åtminstone en mediekanal och för en viss tid. Det är en riktigt jobbig jävel att behöva lyssna på, även om jag i regel stänger av efter ett par sekunder.
Citera
2014-02-20, 09:37
Medlem
http://www.svtplay.se/klipp/1829774/soran-ismail-ar-dagens-gast

Jag har haft noll koll på hela Soran Ismail-saken, men jag hade ju förväntat mig en riktig tomte. Han verkar ju fullt vettig i Gomorron.
Citera
2014-02-20, 16:42
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAQ

Jag har haft noll koll på hela Soran Ismail-saken, men jag hade ju förväntat mig en riktig tomte. Han verkar ju fullt vettig i Gomorron.
Han är ett massinvandringsivrande stolpskott. Men visst, han kunde ha fått fortsätta att vara med i radio och tjata sin goja, men i så fall skulle även skarpa och hårdföra invandringskritiska perspektiv ges utrymme i PK-SR. Kommer detta hända inom överskådlig tid? Näppeligen.
Senast redigerad av Condottieri 2014-02-20 kl. 16:47.
Citera
2014-02-20, 17:09
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAQ

Ja dum är han inte, men så jäkla pk så han nästan skiter på sej. Men jag ger mej fan på
att han är lite rasse själv privat, som så många andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in