- Courtney Stodden och Doug Hutchison. Stinker whith trash lång väg om detta par. Den femtioåriga skådespelaren som gifte sig med en sextonåring.
- Jesse James. Amerikansk tv-kändis.
- Honey Boo Boo. Honey Boo Boo med familj är kända för att vara och leva äkta WT liv. Egentligen är det uppenbart.
Jag tror man kan hitta en hel del som röstar på SD också...
En hel del som röstar på Moderaterna, Miljöpartiet, Folkpartiet och Vänsterpartiet också :-) Alla ska med. Fredrik Reinfeldt känns WT. Hans yngsta son är ute och slåss på helger. White trash stämpel när en statsminister inte kan hålla reda på sina ungar ens.
23 sidor och ingen har nämnt prins Daniel?
Jag kan ha missat det i förbifarten, men herregud. Den herren gick från misslyckad WT-PT med truckerkeps till den yttersta eliten så att säga. Aftonbladet har till och med gjort en artikel om detta spektakel:
23 sidor och ingen har nämnt prins Daniel?
Jag kan ha missat det i förbifarten, men herregud. Den herren gick från misslyckad PT till den yttersta eliten så att säga. Aftonbladet har till och med gjort en artikel om detta spektakel:
Aftonbladet briljerar än en gång med sin judiska svenskfientliga smörja.Aftonbladet hade hellre sett att prinsen var zoomalier så att kungafailjen och svenska folket skulle få lära sig mer om "häftig och spännande zoomalisk kultur".
En hel del som röstar på Moderaterna, Miljöpartiet, Folkpartiet och Vänsterpartiet också :-) Alla ska med. Fredrik Reinfeldt känns WT. Hans yngsta son är ute och slåss på helger. White trash stämpel när en statsminister inte kan hålla reda på sina ungar ens.
Reinfeldts musiksmak är ju riktigt nära WT. Han har missuppfattat "folklighet".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!